Miley Cyrus

Hoi :grin:
Ik had gezien dat Miley Cyrus nog geen eigen topic had en omdat ik ook een smiler ben en de andere smilers op girlscene een kans wil geven om elkaar te ontmoeten en over Miley te praten.

http://www.billboard.com/photos/stylus/1471889-miley-cyrus-pca-fashion-617-600.jpg
Dit is een recente foto van de PCA’s dit jaar :slightly_smiling_face:

Een smiler :")?
Is 't geen belieber, dan is 't wel 'n smiler.

Had van mij niet gehoeven een topic over miley… Maar dat is mijn mening :stuck_out_tongue:

http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/wat-vinden-jullie-van-miley-cyrus-101021.msg9454417.html#msg9454417

Smiler?

Ik vond haar haar heel erg mooi bij de PCA’s en ik ben jaloers op haar omdat ze Liam’s hemsworth als vriend heeft haha.

Zo worden de fans van Miley genoemd. Denk ik.

Sorry voor de onduidelijkheid…
Smilers zijn Miley’s fans
Zoals Demi haar fans Lovatics noemen =)
En ieder zijn mening :slightly_smiling_face: Ik ben niet echt een Belieber maar daarom mag hij zijn topic hebben :slightly_smiling_face:

Dat is niet een echt Miley topic :wink:

^Moeten we dan voor elke bekendheid een topic gaan aanmaken?
Laat ik dan maar een topic aanmaken ‘Wat vind je van Bert&Ernie’ :’)
Dat topic is toch gewoon t zelfde als dit!?

Of je wilt gewoon een eigen topic of je bent stronteigenwijs.

Oh kom op. Sorry hoor. Maar dit is onzin. Er zijn genoeg fantopics en die mogen wel. En nu wil zij 'n topic maken over Miley en dat zou dan niet mogen?

^Er is toch al een topic over Miley. Van mij mag het hoor, alleen snap ik niet zo goed waarom die andere niet voldoet?

Vind haar niet interessant. T’is toch weer één van die disneywijven.

Omdat ik 't wel eens ben met haar en dat niet echt 'n fantopic is…

Dankje :slightly_smiling_face:

@ICExCOLD Ja okee, nu ik de beginpost heb gelezen geef ik je wel gelijk. Sorry

.

Nee, die mogen ook niet. Maar hier zou je zo de zelfde reacties krijgen als in dat andere topic.

Het is waar we moeten niet voor iedereen een fantopic aanmaken :slightly_smiling_face:
Maar Miley heeft al veel meer dan Disney gedaan en er komen dit jaar nog 2/3 films uit en een album dat niks met Disney te maken heeft dus waarom zou zij geen eigen topic mogen hebben ?
En er zijn veel girlsceners die klagen dat oude topics te veel ge-upt worden en het vervelend word … nu maak ik een nieuwe zodat er niet ge-upt moet worden en de mensen die Miley wel leuk vinden er kunnen reageren :wink: