Miley Cyrus gaf lapdance aan 40-jarige man.

[i]De zangeres Miley Cyrus heeft een lapdance gegeven aan een veertigjarige man toen zij zestien, en dus minderjarig, was. Op de entertainmentsite TMZ is een filmpje opgedoken van de erotische dans van Cyrus.

Het filmpje is opgenomen op een afterparty van de film The Last Song. De veertigjarige man (Adam Shankman) is beter bekend als de producer van de film . Deze producer is homoseksueel en zeker is dat de lapdance bedoeld was voor de lol.

Volgens de filmer waren er kinderen aanwezig van het feestje en waren zij behoorlijk geschokt door de lapdance van hun heldin. Cyrus kwam al vaker in het nieuws door haar aparte houding. Zo stond ze meerdere malen pikante op foto’s en danste ze rond een paal op de kinderawardshow Kids Choice Awards in 2009.

De video van de lapdance is te zien.
hier[/i]

-------------------------------------------------------------------------

Wat vinden jullie hier van? :stuck_out_tongue:

Ik vind echt jammer dat ze het niet kan laten en zoiets toch MOET doen. Ze verpest het volgens mij echt voor zichzelf. Mij kan het eerlijk niet zo heel veel schelen wat Miley doet, ik vind alleen jammer dat die regisseur (hij was mijn favoriet XD) dat toeliet :’)

(bron= fok.nl)

tsja…

Nounou, wat een nieuws.

oke dus…

er zijn genoeg meisjes die dit soort dingen doen (als ze drank op hebben) maar omdat zij bekend is, is het bij haar ineens een big deal.
echt, laat dat meisje gewoon doen wat ze zelf wil, ookal is het niet heel erg slim!

HAHAH :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ja, dit vind ik grappig.

Wow, je bent 16 en dan…

hahaaaa.
Ik wist wel dat ze kut was (:

haha ik vind het zo grappig dat alles wat zij doet helemaal schokkend is :stuck_out_tongue:

Boeiend.

Nou en. Er is een vliegtuig neergecrasht met maar 1 overlevende en er verschijnen artikelen zoals dit. Er zijn wel belangrijkere dingen in de wereld…

die man weet nu in ieder geval zeker dat hij liever gay is

Ik heb een nichtje en die is helemaal fan van d’r en die ging dus ook iets opzoeken en die kwam dus van die pikante en vage foto’s tegen van dat wijf.
Nu is het een probleem omdat kleinere kinderen haar zien als een rolemodel, ze willen op haar lijken, en dalijk beginnen kinderen ook zo jong al kleine hoertjes te worden.

http://yasik.kiev.ua/Care-o-meter.jpg

Ik moest echt lachen om dat “paaldansen”.
Ze staat op een karretje met een paal naast zich.
Ik dacht dat ze er als een aapje aan zou slingeren ofzo.

Dat met die paal vind ik overtrokken. Ik zie die paal meer als een houvast omdat ze anders van dat ding afdondert.
Die lapdance ziet er op 't laatst wel fout uit. Maar, weten jullie ook dat ‘dirty dancing’ veel, en dan ook veeel, meer voorkomt in de VS?

:’(

leuk voor dr

ik zat hier niet van te kijken ofzo.