Milaan

Ik ga binnenkort een dag naar Milaan, en ik zag op internet dat daar een Abercrombie & Fitch winkel zit. Nu vroeg ik me af of er nog meer van dat soort winkels zijn die je niet mag missen, dus weet iemand er misschien nog een?

Liefs

Jaa, ik ga ook naar Milaan een dagje (en daarna verder Italie in) dus ik ben ook wel benieuwd! Up =)

Ik ga daar eigenlijk alleen heen voor de A&F. Verder is er niet echt iets bijzonders volgens mij. Er is wel een grote zara, maar de laatste keer toen ik daar was was de bovenste etage afgesloten…

oh dit topic komt goed uit! ik ga 5 dagen op vakantie moet alleen nog kiezen waar, en ik zat te denken aan Milaan. Ben benieuwd!

Is het verder ook een leuke stad voor meerdere dagen of is het maar leuk voor een dag?

dubbelpost, sorry

oee ik ga in oktober 4 dagen naar milaan!
maar ben der nog nooit geweest dus weet geen winkels;p

milaan viel tegen, kwalitiet van zara was fucking slecht! dat was echt jammer.
veder had ik de A&F niet gezien maar er zitten veel one-of-a-kind winkels met gave spullen! &winkelcentrum bij de dom zit vol met dure merken.
milaan is super vet, ben er afgelopen zomer op vakantie heen geweetst. (L)(L)

Dat was een beetje een dubbele mening, maar bedankt. (: En hoezo was de kwaliteit van de Zara slecht… dat zijn toch gewoon dezelfde kleren als in Nederland?

Up

het was wel gaaf, als je millionaire bent, maar het viel toch wel tegen.
haha, had er meer van verwacht. maar ondanks alles was het wel leuk :wink:
haha, snap mezelf niet eens, heb gewoon zo’n gevoel. xd

De grootste ZARA van Europa! Er zit van alles haha, welke winkels verder weet ik niet meer precies. Ben er maar een paar uur geweest:P

Weet iemand nog iets?

Ik ben er vorige week geweest, het is een erg leuke stad. Ik heb alleen niet echt superveel winkels gezien omdat ik er nog nooit was geweest en we moesten allesnog een beetje zoeken enz.
Er zitten wel leuke winkels verder hoor, maar ook veel dure merken zoals Versace,Dior e.d Maar vlak bij die A&F Winkel hebben ze superveel leuke winkeltjes, bekende en onbekende.
Ik ben verder niet in de Zara geweest, dus dat weet ik niet.
Er zit ook een supergrote Diesel winkel, dat is zeker een aanrader.
En buiten het centrum zit een COIN (een warenhuis, vergelijkbaar met de Bijenkorf), Je moet wel een paar straten lopen maar het is een hoog en mooi warenhuis met ik geloof 5/6 verdiepingen. Vooral met de sale is het erg leuk hihi, de tassen en schoenen waren nog maar voor het helft van het geld.

Off topic: Oja en op dat hoofdplein zegmaar met die kerk(?) Ik weet niet precies hoe het heet, lopen een paar van die mannen die "armandjes"verkopen voor een paar euro. Van die hele dunne, Ik wuifde die man weg, alleen toen kwam hij me achterna en deed er een bij mij om en toen bij mijn vader en mijn zusje. Hij vroeg er ¤10 voor. (echt van die dunne dingen, bijna een draadje) Dus een tip als je daar komt gewoon stug doorlopen! (had ik dit nou ook maar gedaan:$)

(Sorry voor lange post:$)

Dankjewel juist voor je lange post! :'D

En dat met die armbandjes… dat slaat nergens op van die man. Ik ga stug doorlopen als ik zo’n man tegenkom.