MijnDing; een Webshop beginnen!.

Heeej,
ik wil heel graag een eigen webshop beginnen
( ik ben onder de 16, dus ik weet dat ik nog naar de rechter moet voor toestemming om hem te bouwen )
ik heb hulp nodig, ik weet niet heel veel van mode, zouden jullie me kunnen helpen met posten wat jullie leuk vinden, zegmaar wat voor make-up/nagelak/tassen/sieraden/sjaals jullie leuk vinden, bijvoorbeeld van welk merk? en wat erop staat enzo, of als jullie een handige site weten over wat er in de mode is/komt

HardstikkeBedankt!!

Ik zou eerst zelf goed onderzoek doen naar verschillende producten. Dit is best wel een grote beslissing, overweeg dus goed of je er wel genoeg tijd in kan steken aangezien zoiets iedere dag wel een aantal uur tijd vergt. :wink:

jha, dat is handig, maar ik heb de tijd wel, ik heb een bijbaantje, om alvast geld te sparen voor wat inkopen en een website te betalen.
maar ik heb geen idee waar wat intresse voor is enzo…

Ik zou gewoon kijken naar de dingen die jij leuk vindt. Dan blijft het voor jezelf ook leuk. En er zijn altijd wel mensen die dezelfde dingen als jou leuk vinden.

Ja dat is waar, Dankjewel allebei (:
ik zal wat onderzoek doen
( meer reacties is altijd handig [a] )

als je zelf niet zoveel van mode enz. houd, denk ik dat het moeilijker word om er een webshop over te beginnen.

maar anders zou ik gewoon dingen die jij leuk vind, en anders kun je altijd nog 2e hand kleding doen. kan ook leuk zijn.

Ik snap niet echt waarom je een webshop wil beginnen met mode items maar niet van mode houd? Misschien kun je dingens verkopen die je ECHT interesseren. Als je namelijk echt geinteresseerd bent in mode zal het veel makkelijker zijn om in te spelen op bepaalde trends en items die mensen mooi vinden?

ik ben van de nagelak/oorbellen/kettingen enzo,dat intresseert me, de wat “hardere” stijl (niet dat “meisjes-meisje”) ,dat wil ik graag verkopen.
er zijn superveel soorten.
ik vind het moeilijk om te kiezen wat ik wil verkopen [a]

Een vriendin van mij is sinds kort ook een webwinkeltje begonnen. Niet met kleding of sieraden, maar meer met spulletjes voor in huis (als je een link wil, de site is echt super geworden). Het is inderdaad belangrijk om je eerst heel goed te orienteren wat je precies wil. Het is wel handig als je zelf veel verstand hebt van mode, amders wordt het nog wel eens lastig…

ja graag, kan ik die link zien? :grin: