Hoi,
ik begin bij het begin…Maar dan ook echt bij het begin.
Mijn zus is de oudste thuis, ze is 2 jaar enigkind geweest, en toen kwam mijn broer.Mijn broer en mijn zus konden goed met elkaar opschiete, ze waren niet superclose ofsow, maar gewoon broer&zus.
Toen drie jaar later kwam ik, en mijn broer en ik zijn sinds ik me kan herinneren altijd heel close geweest. Mijn zus en ik konden niet met elkaar opschieten.Als we samen iets gingen doen, draaide het altijd uit op ruzie.
Toen ik 8 was, moest mijn vader voor zijn werk 2 weken naar Duitsland.Mijn moeder kon mijn zus duidelijk niet aan. Op een gegeven moment was het zelfs zover, dat mijn moeder en ik soms de hele dag weggingen.Omdat mijn zus het huis had ‘overgenomen’.Ze deed wat ze wilde, en als mijn moeder er iets van zei, werd ze uitgescholden of zelfs geslagen door mijn zus.
Toen ik tien was gingen mijn ouders scheiden, als mijn zus en ik alleen thuis waren brak de hel los. Ik werd geslagen, geschopt. Als ik tv keek, pakte gewoon de afstandsbediening.Ik werd gewoon genegeerd, alsof ik niet bestond.Ze heeft mijn vingers gebroken, en me een keer een hersenschudding bezorgd.
Ze had altijd ruzie met mijn vader, dus ze ging bij mijn moeder wonen, ik kreeg bij mijn vader haar kamer, omdat zei er toch niet meer kwam. Dat pikte ze niet, en ze draaide weer door.
Ondertussen is zei 19 en ik ben 14, ze praat nooit tegen me, ik wordt gewoon genegeerd. Als mijn ouders niet thuis zijn, en ik doe iets wat haar niet aan staat. Kan ik weer klappen verwachten.
Als ik een koekje pak, krijg ik naar me hoofd dat ik dik ben.Als ik mijn make-up doe, zegt ze dat ik lelijk ben, en dat ik toch kansloos ben.
Tot overmaat van ramp, heeft mijn moeder na de scheiding een klein huis gekocht, wegens geldgebrek. Ik moet nu dus met haar op een kamer slapen…Ik heb alleen mijn bed, derest van de kamer heeft ze ingepikt.We delen samen een kledingkast.Nouwja, delen…Ik mag hem niet gebruiken van haar.
Omdat ik het niet meer bij haar kan uithouden, slaap ik in de woonkamer op de bank. Ik ben bang om met mijn zus op een kamer te slapen.Bang voor wat ze doet als ik slaap…
mijn vader kan hier niks aan doen omdat dit alleen bij mijn moeder gebeurt.En mijn moeder doet er gewoon niks aan. Mijn moeder kan niks…
Maar ik wordt echt gek thuis!Ik kan het zo niet meer!
Ik wilde het even van mij afschrijven