mijn zus koppelen

wat een zinloos topic

Dom idee.
Doe nou maar gewoon niks. Of ja, word volwassen.

Ga met je hamster spelen…

ik weet niet hoor, maar jij bent echt tering dom,!! ik vind dat je mensen niet moet koppelen, liefde isser en als je toevallig mensen koppeld die ook echt elkaar leuk vinden dan is dat natuurlijk heel mooi, maar jij weet dat helemaal niet van hun!! ik zweer, als ik jou zus was zou ik echt super boos worden als me kleine zusje {en die heb ik} mij gaat koppelen, bemoei je met je zelf, laat je zus met rust, en idd word es volwassen, WAT BOEIT HET JOU NOU DAT JE FAMILIE BENT VAN JE VRIENDIN?? omg, dit topic is zinloos, {en ik ben zo leveloos dat ik er nog op ga reageren}

Dat is iets voor als je 6 of 7 bent dat je wil dat je beste vriendin je zus is :'3

Juist.

Blij dat ik een broer heb en geen klein zusje… Lijkt me zo vermoeiend.
Wrm trouwen jullie niet gwn zelf, als jullie zo graag familie willen zijn, moet je zus toch niet voor opdraaien?

[i]Mensen doe niet zo kinderachtig, Dit kind vraagt gwn om tips, Duuus heb je die niet, antwoord dan gwn niet.

Ot; Je zegt dat je niet aan haar gaat vragen of zij hem leuk vind, durft je vriendin dat wel aan hém? Dan ben je al wel een stapje verder =)
Zoiezo zou ik eens proberen uittevinden WAAROM ze nog geen vriendje gehad heeft, misschien wil ze dat helemaal niet?
Maargooed. Succes en een fijne vakantie alvast =)
[/i]

Doe maar gewoon niet, als ze elkaar leuk vinden komt dat vanzelf wel goed en anders hebben jij en je beste vriendinnetje gewoon pech want je kan het toch niet dwingen…

beetje kinderachtig, niet ? xd
maareh laat ze gewoon hun gangetje gaan, je ziet wel of t wat wordt of niet.

ik ken geen mensen die door koppelen bij elkaar zijn gekomen, wel tig mensen die er ruzie door kregen.
laat het uit je hoofd.

Je zou je zus beter zelf laten beslissen wat zij wil. Hoe zou jij je voelen als ze je wilt koppelen met een of andere kerel??

ben zoo blij dat ik een lief klein broertje heb
dit is echt iets voor 5 jarige kindjes

Misschien gebeurd het vanzelf wel op vakantie :stuck_out_tongue:
Dat je er zelf helemaal niets voor hoeft te doen xD en als er niets gebeurd - jammer dan. :stuck_out_tongue: daar kun je niets aan doen xD