mijn zus koppelen

heej
ik weet het: koppelen is heel irritant, maar ik wil het niet zo dwingerig doen en niet gaan zeggen van: oooo jullie passen zoooo goed bij elkaar.

Oké mijn verhaal:

mn zus is 18 en mijn beste vriendins broer ook en in de vakantie gaan we samen met onze gezinnen op vakantie :slightly_smiling_face: . En toen kwamen mijn vriendin en ik op een heel vaag idee. Namelijk dat we familie konden worden, als haar broer en mijn zus zouden trouwen. Oke dat klinkt heel kinderachtig :pensive: Maar toch… het lijkt me eerlijk gezegt wel wat hoor. Een soort van familie zijn…

ff over mijn zus, want over mijn vriendins broer weet ik niet veel:

Ze heeft nog nooit een vriend gehad, maar is opzich helemaal niet verlegen en kan best wel goed met jongens overweg.

Ow jhaa en ff over mij:
ik ga dus echt niet vragen of mijn zus hem leuk vind, want ik kan mijn zus echt niet uitstaan

oow ja en we gaan trouwens een avondje bowlen om met elkaar kennis te maken enzo en daar zijn onze twee gezinnen dus helemaal bij elkaar enzo.

Heeft iemand koppeltips??

en i know dit verhaal klinkt echt heel dom, maar we willen het echt serieus :laughing:

ow ja en ik bedoel niet dat ze meteen moeten trouwen hoor :laughing: gwoon verkering is ook al goed… dan komt de rest vanzelf :smirk:

Als ze elkaar leuk vinden komt het vanzelf wel. Bemoei je er alsjeblieft niet mee, want je zou best wel eens vreselijke ruzie met je zus kunnen krijgen.
Ik haat koppelaars.

als ze elkaar leuk vinde komt dat wel.
niej mee bemoeie laat ze gewoon

ps als ze opgescheept zitten met hun kleine zusjes en hun ouders denk ik dat ze wel met elkaar zullen optrekken XD

Sorry hoor, maar je hebt een hekel aan je zus en wilt haar, omdat jij en je vriendin dat zo graag willen, aan je beste vriendins broer koppelen zodat jullie familie worden. Ik vind het nogal egoïstisch. Teken een stamboom en doe alsof je familie van je vriendin bent: als je dan toch dit kinderachtige idee wilt hebben, doe je het maar op die manier. Zoals je al zei: dit verhaal klinkt echt heel dom.

ja oke, ze zitten wel met zn alle opgescheept
maar wij staan wel aan de andere kant van de camping
en mijn zus zit altijd de hele dag alleen maar in de tent niks te doen
en mijn vriendins broer heeft altijd een hoop vrienden en misschien gaat hij dan niet met mijn zus om

ik wil een manier vinden om dat te voorkomen
het is niet echt koppelen ofzo hoor
het is niet van dat wij de hele tijd bij hun zijn en hun de hele tijd vertelle hoe leuk hun zijn enzo

gwoon een manier zodat ze zegmaar met elkaar op blijven trekken

ik weet zelf al dat dit idee egoïstisch en kinderachtig is, maar het zou óók leuk voor mijn zus zijn. Volgens mij voelt zij zich ook onzeker doordat ze al 18 is en nog nooit een vriendje heeft gehad.

Ja, maar hoe weet jij zo zeker dat ze bij elkaar passen als jij die broer vn die vriendin van je niet kent?

Je zegt dat je een hekel aan je zus hebt, so why do you care? Het is haar probleem, niet de jouwe, dus ik zou me er niet mee bemoeien.

ik zeg toch niet dat ik vind dat ze goed bij elkaar passen :pensive:
nee maar daar komen we dan wel achter :slightly_smiling_face:

Laat je zus leuk vinden wie ze leuk wil vinden. Je laat je zus toch niet in haar soep gaar koken terwijl jij ‘familie’ bent van je beste vriendin. Denk eens aan haar en wat zij wilt niet wat jij en je beste vriendin willen.

maar het is voor íédéréén leuk
voor mijn vriendin, voor mijn vriendins broer, voor mijn zus, voor mij en ook nog een beetje voor onze gezinnen toch??? dus waarom niet
ik kan het toch wel proberen?

oké laat ook maar
jullie hebben gwoon geen tips en gaan daardoor kritiek op mij uitvoeren. Ik vroeg gewoon of jullie tips hadden, niet wat mijn zus ervan zou denken

Maar je zus en je vriendins broer zijn miss helemaal niet op zoek naar een vriend/vriendin?
Vind het een slecht idee, ik zou namelijk ontzettend pissed worden op mijn broertje als hij dat bij mij zou proberen.

.

Luister meid, je weet niet eens wat je zus wil. Je weet dus ook niet of het voor iedereen leuk is. Ik weet dat dit hartstikke frustrerend is, maar als je familie van je beste vriendin wilt worden zul je toch echt jouw DNA in haar lichaam over moeten plaatsen.

jij vind ze goed bij elkaar passen, dus ga je ze ‘dwingen’ om verkering te krijgen zodat je ook gelijk familie van je vriendin bent, al zeg je zelf zegt dat het niet dwingen is. :face_with_raised_eyebrow: ik vind t een beetje fout klinken.

en tips, waarom zou je hier tips om moeten vragen. ik hoop dat je zus zelf wel weet wat ze wilt en dat ze jou niet er tussen wilt hebben als het echt zo is. als ze hem echt leuk vind kom dat vanzelf wel, en als jij je er mee gaat bemoeien denk ik dat het meer ruzie komt dan je zus die helemaal in de hemel is. :slightly_smiling_face:

nou uh, dit vind ik echt super dom.
ik bedoel; misschien vinden ze elkaar wel helemaal niet echt leuk-léuk! zegmaar.
ik zou niets doen.
als ze elkaar leuk vinden komt het vanzelf.