Mijn zus gedraagt zich verschrikkelijk

Opgelost.

en doet ze haar shirt omhoog (Sorry voor dit detail)

Uhh dafuq?

Klop je aan als je bij der binnen komt om iets te vragen?

waarom doet ze haar shirt omhoog :’)?
Hoe oud zijn jullie?

Ik denk dat het normaal is dat je ruzie hebt met je zus hoor, had ik vroeger ook.
Mag ik vragen hoe oud jullie beide zijn?
Ik begrijp niet zo goed dat je gek wordt. Ik zou haar gewoon negeren en er eens goed mee lachen. Je zus noemt je lesbi, nou en? Je zou de verwijten die wij naar elkaar gooien eens moeten horen. Je negeert de negatieve dingen gewoon, that’s it

Waarschijnlijk 5 en 8.

Heh.

Ik zie op je profiel dat je 16 bent. Dan ben je toch wel volwassen genoeg omzo’n kinderachtig gedrag te negeren?

Lol :’) Met zo’n zus zou ik niks te maken willen hebben…

‘Mag ik je wat vragen?’
‘ROT OOOOOOOOP’ *trekt shirt omhoog

Als mijn broer/wie dan ook z’n shirt omhoog zou doen om mij zijn kamer uit te krijgen, zou ik hem alleen maar echt vol uitlachen en lekker blijven staan :’) Gewoon niets van aantrekken. Is niet jouw probleem, zij zet zich voor lul.

En je bent 16, whut? :") Serieus, wat is dit voor een kinderachtig gedrag dan. Ik dacht dat je 12 was ofzo.

Spreek haar eerst netjes aan er op, zeg dat je het niet leuk vind enzv.

Werkt helemaal niks kan je nog altijd naar binnen lopen met een digitale camera. *Shirt omhoog* -snap snap- en ik ben er bijna zeker van dat het genoeg is dat ze zo iets niet meer doet.

:’’’’’’’’’’’)

HAHAHA, ik zie het al voor me, ben ik boos op iemand, trek ik mijn shirt omhoog =’)

Nee eerlijk, lekker blijven staan en haar kei hard uitlachen. Kinderachtig gedrag zeg.

Dat vind ik dus ook, ik schaamde me zelfs al om het erbij te zetten maar dat hoort er toch bij aangezien dat gewoon buitengewoon vreemd is.

Hoe oud is je zus nu?

Sorry, maar dit vind ik echt gewoon gemeen van je. Ben ik degene die wat fout doet? Nee, dan hoef je niet zo over mij te praten…

Mijn zus is 17.