Mijn zus en ik verliefd op de zelfde boy

hello there!
ik zit met een groot probleem.
het zit zo: ik zit dus op stijldansen, en daar heb ik een jongen ontmoet die ik eerst helemaal niet ken… ik ken hem nu al veel beter en ik vind hem heel erg leuk. alleen nu vind mijn tweeling zus hem ook leuk… elke keer als ik met hem heb gedanst, springt mijn zus ertussen en vraagt hem dan weer om de week daarop te dansen… ik word er gek van en ik wil hem ook langzamerhand laten weten dat ik hem wel zie zitten…
ik weet niet hoe ik verder moet en hoe ik van mijn focking irritante zus afkom op dit gebied xp
xx

Praat er met haar over?

dan word ze boos en zegt ze dat ik me aanstel ;s

Wees snel maar niet te snel…overhaast het niet dan verkom je problemen zeg dat je verliefd ben op hem en dat je hem ziet zitten. En het is aan hem de keuze wie hij kiest (of niemand) en neem dan het respect dat hij je miss niet neemt want wees niet boos hij vind jou dan niet zo leuk en is hij jou gewoon ook niet waard. en onthoudt geen handvol jongens maar een landvol jongens;)

haha ;p

Maar familie is toch belangrijker dan een jongen?
Vind zij m echt leuk of is het heel oppervlakkig en hoe zit dat bij jou?
Je kan natuurlijk die jongen laten kiezen, maar je kan ook afspreken om jullie zusterschap voor te laten gaan en allebij niet voor die jongen gaan.

ik ken hem beter dan haar, want ik werk samen met hem ;p maar ze zegt soms tegen mij: ik weet niet of ik hem leuk vind, en de andere keer: ja, hij is best leuk en dit en dat… maar nu je dat zegt over zusterschap, zet je me wel aan het denken :wink:

Sorry maar de zusterschap is pas echt al zij het accepteert… wie hij ook kiest dan moet je maar niet jaloers zijn want als een jongen jou niet leuk vind kan je hem moeilijk dwingen??

Ik moest eigenlijk een beetje lachen; ik heb dat nog nooit gehoord dat zussen op dezelfde jongen vallen. :wink: Gelukkig heb ik twee broers.

Maar, je zit met 't probleem. Ik zou doen wat hierboven al gezegd wordt, praat er met je zus over en pak hem allebei niet. Als je zus het niet accepteert, zou ik er geen heel ‘gevecht’ van maken - doe dan gewoon rustig aan en zie wat er van komt. Ga er alleen geen ruzie over maken met je zusje, wat levenslange haat ofzoiets uitlokt, dan krijg je vast spijt. :stuck_out_tongue:

misschien kiest hij geen van ons tweeën
maar ik probeer gewoon vrienden met hem te zijn tot dat ik echt zeker weet of hij ook iets voor mij voelt.

Goed idee. :slightly_smiling_face:
Praat er wel even met je zusje over, voordat je verkering neemt o.i.d.

dat ga ik zeker doen!
heel erg bedankt voor jullie meningen & advies! :grin:

Mijn zus heeft met mijn ex. En toen ik het uitmaakte (dat was vanwege de grote afstand - 2400 km) vond ik hem nogsteeds leuk. De vakantie daarna nam zij met hem. :face_with_raised_eyebrow:
Oh, well. Ik vind hem nu een uberkneus en ben zelf ook helemaal veranderd en pas helemaal niet meer in zijn wereldje, en ik gun het ze nu helemaal.

Maar praat er met je zusje over, zoals hier al verteld is

oke dat vind ik nasty…

Oh jeetje dat kan écht niet!

Ik herken het, ik ben namelijk zelf ook tweeling.
Als ik jouw was zal ik eerst met je zus(je) over die boy praten. Zeg tegen haar dat je hem leuk vind en vraag wat zij van hem vindt(of ze hem ook echt “leuk” vindt) Als het dan duidelijk is tussen jullie wie wat voelt dan kan je erover gaan praten hoe het verder moet. En als jullie hem allebei echt leuk vinden dat moeten jullie allbei jezelf af vragen en elkaar! of het de moeite waard is en of jullie willen gaan strijden om hem. Ben je trouwens een een of twee-eiig? Want ik herken het wel hoor ik en me 2ling zusje lijken echt veel op elkaar kwa uiterlijk en dan is het gwn kut om aan iemand te laten zien, dat jij “beter” bent en voor jouw moet kiezen.
Xxx

Jij zag 'm eerst toch? :slightly_smiling_face: