Mijn Wokkeltoef.

Ik heb van mezelf heel erg veel krullen. Ik ben er totaal niet blij mee… Vroeger (vooral op de basisschool) ben ik er vreselijk mee gepest. Nu in de 3e gebeurt het nog steeds.
Stijlen is geen optie. Daardoor word mijn haar nog meer een dood vogelnestje.
Aan de kapper vragen word ook niks, want mijn moeder is mijn kapster.

Ik ben mijn haar zat. Elke dag dat vele werk aan die stomme paardenstaart.
Ik wil wat anders met mijn haar!

http://img7.imageshack.us/img7/9833/img2rnp.jpg

Zo heb ik het meestal

http://img3.imageshack.us/img3/5677/img3fdd.jpg

Zo heb ik het nooit

Mijn vragen zijn dus:
Heeft iemand ook dit soort haar?
Of weet iemand een leuk kapsel?

Ik weet er is een algemeen kapsel topic, maar daar kan ik nou niet echt iets vinden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor de leuke reacties!
Dan is nu mijn uiteindelijke vraag: Los of Vast?

Een vriendin van mij heeft zulk haar, maar het is supermooi, ze doet er elke dag wel superveel mousse in xD
Misschien dat als je het aan de achterkant iets korter doet het meer inkrult?

Ik vind je haar zo prachtig. Je moet het voortaan gewoon zoals op die laatste foto doen. Het is misschien nogal een overgang, maar het went heel snel, en ik weet zeker dat je heel veel leuke reacties zult krijgen.

Nee, godzijdank heb ik dat soort haar niet. Lijkt me belachelijk veel werk. Heb ook geen idee wat je met dat soort haar kan doen.

Het staat echt super mooi! Ik zou het idd ook los doen =]
Als je [veel] mousse gaat gebruiken, pas dan op dat het niet teveel is, dan is het alleen maar vet =/

wow jaloersheid ik vind krullen altijd sppr mooi maar dat komt omdat ik het zelf niet heb en iedereen wil altijd wat die niet heeft

Ik las de topictitel en ik dacht: WATTTTTTT?

Maarja nu snap ik het.
Echt heel dom dat mensen je ermee pesten stelletje kanslose &@#&#* .
Ik zal het idd zoals op de laatste foto dragen. En als je ze gewoon heel goed verzorgt.
Een meisje uit mijn klas heeft ook zulke haren. Ze draagt ze vaak zoals op de laatste maar ook met een knip etc. Weet niet precies, ik zal er eens op letten voor je!

ik zou het aan de achterkant net zo kort knippen als aan de voorkant, want daar krult het echt mooi!
& dan los dragen.

Ik vind het ook echt mooi!
Wat ongelooflijk dom dat mensen je om je haren gaan pesten -.-

Je haar is echt prachtig:O
Echt stom dat ze je daarmee pesten, dat slaat echt nergens op…
Maar ze zijn gewoon jaloers!

Btw, je kan ook naar een speciale kapper voor krullen gaan, dat heeft een vriendin van mij ook gedaan en het zit echt zo veel mooier! [ze werd vroeger echt altijd uitgescholden voor ‘schaap’ zo ernstig :pensive:]

serieus, ik vind het zoooo mooi, je hebt ook echt een heel mooi gezicht waar het echt leuk bij staat. misschien kun je met wat mousse/schuim wat minder ‘rossiger’ maken?

maar, echt beautifullllllll!

Wauw!

En als je misschien je staartje wilt opleuken kan je dat doen met een lintje en dan een strikje er in maken?

Maar ik zou er niet veel aan veranderen het is echt mooi

Ik vind het juist wel mooi !
Niet je haar proberen te verbergen hoor,
ik vind het wel bij je gezicht passen :wink:
Het geeft je wat bijzonders, tenminste niet zoals alle anderen zeg maar.
:slightly_smiling_face:
Tis ook zo saai als iedereen er hetzelfde uitziet toch?

ik vind het echt heel erg mooi…

ik en een vriendin van mij haden toevallig vandaag een discussie over het haar van een meisje bij ons op school die net zulke krullen had als jij alleen dan de helft korter. wat trouwens niet zo heel erg mooi is… maar nou ben ik er zeker van dat ik gelijk heb en dat zulke krullen lang wel onwijs mooi zijn :grinning:

*mag ik je foto’s als bewijs gebruiken? dan krijg ik chocola xD*

wauw. ik vin het echt mooi <3

Hahaha, wokkeltoef vind ik een best droog woord :’).

Zoals best veel hier al hebben gezegd vind ik je haar mooi, maar ik denk dat de foto’s ook vanuit mooie hoeken zijn gemaakt. Ik snap best dat je het vervelend vind als je er elke dag mee zit te klooien.
Ik vind die staart trouwens heel leuk staan op de foto =) En los ook. Ik snap serieus niet waarom mensen je ermee pesten. Maargoed, daar kan ik niks aan doen.
Misschien is het leuk om er iets als een klip in te doen? Mijn haar is echt het stijlste van het stijlste, dus ik weet niet echt wat je nou kan doen :’).
Maar dus misschien wat meer variaties? Als je altijd een rechte staart hebt kun je bijv. een schuine proberen, dat het een beetje over je schouder hangt. Probeer eens een aantal dingen =).

Iig, succes!

los is echt mooi…
meisje uit mijn klas heeft het ook,
maar die word nooit gepest…
maar die mensne zijn gewoon dom.

MIJN BROER!!!
je hebt precies het zelfde haar als mijn broer! XD
hij draagt het in een staartje.
hij wordt er ook verschrikkelijk mee gepest, hij zit nu in de 4e maar het is echt niet normaal hoe mensen daarover doen.
ik vind het echt prachtig. ik wou dat ik het had.
haha, wokkeltoef, wat een woord.

lieve schat, wees trots op je haar.

Ja dat mag wel, wil ze alleen liever niet versprijd over het internet hebben.
(wat je misschien wel kan begrijpen)

Maar OT: Ik ben denk ik toch té bang voor domme reacties…