Mijn witte tanden zoektocht!

Ik heb als kind altijd geleerd dat 1x je tanden poetsen voldoende was, voordat je ging slapen.
Maar toen ik wat ouder werd en zelf ging nadenken over dat soort dingen ging ik 2x poetsen per dag.
Nu waren mijn tanden altijd gelig en de laatste jaren ben ik best aardig bezig met mijn gebit en het zo wit mogelijk te krijgen.
Mijn ervaringen zijn dat een elektrische tandenborstel echt een must is voor witte tanden! Ik gebruikte eerst altijd een hand tandenborstel en dan poetste ik per poetsbeurt zo’n 3 minuten, best lang. Sinds kort heb ik een elektrische tandenborstel en dat gaat dus veel sneller en ook nog eens veel beter!
Als je toch een hand tandenborstel gebruikt let er dan op dat je een kleine borstelkop hebt, zo kan je goed bij moeilijke plekjes komen.
Ik had laatst een paar nieuwe borsteltjes gekocht voor op mijn elektrische tandenborstel en daar zat een gratis borsteltje bij en dit borsteltje is echt geweldig!
Het is niet een gewoon borsteltje, maar er zit een stukje rubber in het midden.
Ik kan hem aan iedereen aanraden;

http://img19.imageshack.us/img19/6981/oralbopzetborstelseb174.png

Het linker borsteltje!

Nu wil ik geen reclame maken voor Oral B ofzo, maar dit vind ik ook echt geweldige tandpasta!
Als je echt witte tanden wilt moet je er wel wat voor over hebben. Ik probeer nu zo min mogelijk drinken met koolzuur (frisdrank) te drinken (Cola is al helemaal not done). En wijn is ook geen succes. Ik drink nu zo veel mogelijk water of anders siroop. Af en toe drink ik eens Cola en dan geniet ik er meer van :slightly_smiling_face:
Ik zal binnenkort misschien nog eens een product uittesten :slightly_smiling_face:

thanks for sharing! (:
maar ik vraag me af: kan je ook een elektrische tandenborstel gebruiken als je een slotjesbeugel hebt? mol je dan niet zegmaar je hele beugel? haha.

mij is het zelfs aangeraden met een slotjesbeugel :stuck_out_tongue: Ik had er eerst een maar nu niet meer, door die beugel vind ik het heel vervelend aanvoelen, maar dat kan ook aan mij liggen :stuck_out_tongue:

Ik heb een elektrische tandenborstel,maar serieus hoe krijg je het kopje ervan af?

Wat heb je aan dat gele dingetje dan?

Ervan af trekken? xD

Ik had ook een slotjes beugel, en deed het altijd met een elektrische tandenborstel! Zo blijft je beugel mooi schoon!

Hahaa,het lukt echt niet :stuck_out_tongue:

wat voor tandenborstel heb je? xD

trekken?

oh ja, dat borsteltje is echt geweldig (links). die pik ik altijd uit die doosjes voordat de rest van mn familie dat doet haha

Nee haha,van oral-b.
Die je kan vervangen.
Mijn moeder krijgt hem er ook niet af.
Maar ik vind het zo stom om met dat ding naar de winkel tegaan haha

Lukt het ook niet met een tang ofzo?
Dat kopje moet toch weggegooid worden?
Of heb je hem nog niet gebruikt?
Ik haal het borsteltje er na elke poetsbeurt af en dan spoel ik hem helemaal af en vervolgens droog ik m’ af.

@ Jubelein: Oral B Vitality (die had ik bij de blokker gekocht voor maar 15 euro)

Normaal gesproken kan je een borstelkopje er redelijk makkelijk af trekken.
Btw, goeie tips.

ik wil wel wittere tanden, maar cola en wijn moeten opgeven…? :’)

Bij mijn elektrische tandenborstel moet ik het kopje een klein beetje draaien en dan zit ie los.

…?

BirdyBirdy, is het ook niet zo dat je iets in moet drukken voordat hij eraf kan?

Bij de orthodontist hebben ze van die Oral B-tandpasta. Die is echt geweldig! Ik poets eigenlijk altijd al met een elektrische tandenborstel en ik heb best witte tanden, ondanks dat ik sinds een week een beugel heb :].
Het is iedereen aan te raden!