Mijn vriendjes humeur verandert sneller dan het weer!! What to do??

Hey Meiden!
Ik zit met een probleem en ik weet niet wat ik er mee moet dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Op dit moment heb ik een vriendje en hij is echt heel erg lief. Morgen hebben we dan ook 3 weken met elkaar. Hij zit bij mij in de klas en we hadden hiervor ook al 2 weken gehad maar toen heeft hij het uitgemaakt aangezien hij niet zeker wist wat hij voor me voelde. Hierna bleef hij me half staken terwijl ik er heel verdrietig door was. Hij bleef altijd rond me hangen en had geen kans om hem te vergeten. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben nu dus bijna 3 weken. Het is best serieus en we praten op school( hij zit bij mij in de klas) heel veel en op whatapp ok heel veel. Nu jullie de achtergrond weten kan ik jullie het probleem vertellen. Mijn vriendjes humeur verandert elke dag. De ene dag lpen we hand in hand en geeft hij me spontaan een knuffel, de andere dag negeert hij me en ontwijkt hij me op elke manier. Ook op whatapp is het hetzelfde soms hebben we diepgaande gesprekken waarbi hij de liefste dingen schrijft de andere dag reageert hij bijna niet op mijn berichtjes en is hij heel erg bot. Hij zit in een lastige situatie en daarom zit hij niet lekker in zijn vel. Hij mist zijn familie in Amerika heel erg maar geeft hem dan het recht om mij te negeren? Vandaag vroeg ik hem hoe hij zich voelde, ik kreeg gewoon geen antwoord terwijl hij het wel heeft gelezen en de hele tijd online is. Ik word hier best wel vaak kwaad om en ja ik word er gek van heeft iemand tips??? Please???
Liefs M

Ik vind het gewoon lastig dat hij zo vaak van humeur verandert en ja hij is ook mijn beste vriend dus we weten echt alles van elkaar(dat bedoelde ik met serieus) Ik snap gewoon niet waarom dat hij me soms negeert en dat maakt me denk ik onzeker. maar thanx en ja dat ga ik zeker doen!! XXX

Hij moet denk ik wennen aan het feit/idee dat hij verkering heeft.
In een relatie moet je kunnen zijn wie je bent en daar moet je elkaar in het begin in zien te vinden.
Jouw vriendje heeft diepe emotie die hij af en toe kwijt moet.
Bespreek je onrustige gevoel met hem en laat hem weten dat hij aan moet geven als hij even niet wilt praten of alleen wilt zijn.
Dat is lastig, maar wel fijner om een relatie op te bouwen.

Ik ben het eens met dat 3 weken geen serieuze relatie is, maar daar gaat het niet om.

Ik zit zelf ook niet lekker in mijn vel en door mijn moodswings kan mijn vriend ook wel eens gek worden. Echter heb ik hem duidelijk gemaakt dat het niet aan hem ligt en dat hij wat ik dan zeg met een korreltje zout moet nemen. Dus misschien moet jij met je vriend eens goed gaan praten en zeggen wat je vindt, misschien kom je er dan achter dat hij het helemaal niet door heeft ofzo?
Praten is de sleutel tot een goede relatie.

Dankjewel ik zal met hem gaan praten alleen ja nu komt het volgende probleem. We zijn wel vrienden maar op school en via whatsapp alleen hij heeft onze date nu al 3 keer afgezegd en ja dan kan hij niet. Hij zegt dan altijd sorry sjat enzovoorts en ja ik wil gewoon eens alleen met hem zijn. Is dit denken jullie ook omdat het allemaal nieuw voor hem is? Misschien handig om te weten we zijn allebei stik verlegen je kunt het heel goed beschrijven met nerd liefde haha want ik be er gewoon een haha XXX

Ik vind het eerder als vrienden klinken dan als een relatie, maar daar gaat het niet om.

Dat zijn humeur zoveel veranderd kan eraan liggen dat hij niet lekker in zijn vel zit, of misschien omdat hij (nogsteeds) twijfelt over jullie ‘relatie’.

ik heb hem gevraagd of hij twijfelde en toen zei hij ik citeer “Nee Mirte ik zal aan dit gevoel nooit meer twijfelen en je hoeft je echt geen zorgen er meer over te maken sjat” dus ik neem aan dat hij niet meer twijfelt. Maar als hij in zn slecht humeur is moet ik dan juist naar hem toe of moet ik dan ook wat afstandelijker zijn? XXX

:astonished: ik zit met het zelfde probleem schat…
uiteindelijk ging het uit maar hij blijft zich flirterig gedragen naar me… :hugs:
wat ik erg vervelend vind… maar ik zou inplaats van het uitmaken een goedgesprek met hem houden en als hij hiet niet begrijpt is hij jou niet waard <3

Ik denk er ook niet aan om het uit te maken no way!!! Ik vind het gewoon alleen lastig dat hij soms zich zo gedraagt. Maar nee uitmaken echt niet ik bedoel ik ben erg verlegen en ik kreeg vandaag gewoon een knuffel van hem. Voor veel mensen zal dit raar zijn dat ik dit als bijzonder zie maar ja. Ik heb pas een keer een vriendje lang geleden gehad dus voor mij is alles heel nieuw. Misschien draai ik nu ook wel een beetje door maar ja. Iemand misschien een tip om minder verlegen te worden? XXX