Mijn vriendje zit met ex?

Ik ben nu dus al tijdje met jongen bezig. En ik hoor net via de beste vriendin van die ex van hem tenminste hij beweerde dat hij zijn ex is. Dat die ex hem aan het verrassen is op zijn kamer terwijl ik zijn vriendin ben! Ik weet dit zeker en ik voel me zo genaaid. Ikw eet niet wat ik moet doen? Zal ik naar zijn huis telefoon bellen? Of wat?

hmm
ik snap het niet echt,
maar als je het zeker wil weten wat hij doet,
zou ik hem gewoon bellen. $

Ja. bellen

Sorry beetje overstuur geschreven maar komt er op neer da tdie ex nu bij hem zit op bed met rozenblaadjes en kaarsen om het goed te maken.

ga naar zijn huis en vind uit of het klopt (lijkt me namelijk echt niet waar)! anders, als het wel waar is, heb je direct een mooie harde manier om hem te betrappen en het uit te maken. neem iets leuks mee, zoals een waterpistool ofzo haha.

gewoon bellen, dan weet je het zeker

en wat moet ik dan zeggen? want ik mag eigenlijk neit weten dat zij daar is?

ik kan niet naar hem toe. Ben zelf ziek en hij woont half uur van me vandaan.

Bellen en vragen of zij daar ook is. En als dat zo is, dat hij op kan flikkeren.

even bellen ja?
dan merk je meteen wel als er iets mis is denk ik!

^idd.

^^ ja je merkt het wel :wink:
gewoon van hee hoe gaat het blabla ik ben nu ziek etc :slightly_smiling_face: en dan hoor je het wel.

Gewoon bellen en doen alsof je geinteresseerd bent in hoe z’n dag was? als hij vaag doet of snel wil ophangen weet je dat er iets niet klopt.

& anders vraag je gewoon of hij het weekend wat wil doen dan heb je een reden om te bellen?

Ik zou ook bellen, dan verpest je het maar…

Dat hoor je denk ik wel aan de manier waarop hij reageert dus gewoon bellen anders zit je jezelf alleen maar op te vreten hier.

Ben je nou z’n vriendin of niet?

ja ik zou ook bellen &idd vragen of hij van t weekend wat wil doen, of in de kerstvakantie

Als je verkering met hem hebt dan zal ik echt heel boos zijn, tjaa ben je alleen met hem ‘bezig’ dan heb je eigenlijk geen recht op hem hoe rot dat ook klinkt… en kan dat zomaar gebeuren.

Maar bellen is wel een goede manier om erachter te komen ja!

ja volgens mij is ze wel zijn vriendin, want er staat; terwijl ik zijn vriendin ben!

maar oke, bellen dus. heb je dat al gedaan? straks is ze al weg.