mijn vriendje wil niet gepijpt worden???

halloooo,
ik zat gister in een hele rare situatie, mijn vriendje en ik waren bezig zeg maar, maar hij vingerde zo slecht ( hij kun het ‘knopje’ niet vinden) dat ik kurkdroog bleef. dat zei hij ook, en bedankt, en na een tijdje was ik het zo zat dat ik dacht goed ik pijp hem wel zodat hij niet met blauwe ballen zit. maar na 10 seconden zei hij ’ ga je nu alleen dit doen’ en ik zei ja, vraagt hij waarom niet het andere (gemeenschap) ik zeg omdat het niet werkt. ik was ondertussen best pissig dus ik zeg ik kan het ook niet doen zegt hij is goed. NOU DAN NIET… iemand die hier iets over kwijt wil ofzo? thanks zou erg helpen

Okeeeeeee

Wat

oke sorry haha. het komt erop neer dat ik te droog bleef om seks te hebben, en hij dus niet alleen gepijpt wou worden

-

Dat had je wat duidelijker mogen vermelden in je verhaal. Misschien moeten jullie elkaar beter sturen, beter communiceren. Je kan niet ruiken wat een ander leuk vind als ie niets laat merken.

nee want bij mezelf blijf ik echt niet droog haha en bij jongens in het verleden ook niet. het was meer dat hij niet gepijpt wou worden wat ik heel vreemd vond

Waarschijnlijk wilde hij dat niet omdat jij pissig was en was de sfeer er voor hem ook af…

Vingeren → nat worden. Je moet toch eerst iets doen eer je seks kunt hebben (geldt ook niet voor iedereen tho)?

Eerlijk gezegd ligt het probleem hier bij jou en niet bij hem. JIJ had moeten aangeven wat hij verkeerd deed, zodat hij er iets aan had kunnen doen. JIJ werd pissig om niks.

Ik snap best dat hij er geen zin meer in had hoor. Wanneer mijn vriend tijdens de seks of het voorspel zonder uitleg boos op me wordt, dan kan ie lekker een eind ophoepelen.

Als je het ‘zat’ bent betekent dat dat er iets niet goed gaat. Je kan hier beter over communiceren zodat het in het vervolg wel fijn is. Misschien heeft hij geen idee wat jij fijn vindt.

En dit is je ‘vriendje’? Hoe lang al en wat is zijn lichaamslengte? :wink:

Volgens mij een hoop miscommunicatie. Jij had inderdaad hem aanwijzingen kunnen geven. Hij doet zijn best om jou te plezieren en jij wordt er dan chagerijnig van… het is ook een klap voor zijn ego als je zegt dat het toch niet gaat werken en je niet nat wordt… Dat doet echt wel iets met veel jongens.

Verder heeft hij waarschijnlijk ook wel door dat je hem nou niet bepaald met plezier ging pijpen, maar meer uit het motto ‘dan ben ik er vanaf’. Dat merkt hij waarschijnlijk ook wel dus dan snap ik dat het van hem niet meer hoeft.

Conclusie? Beetje communiceren met elkaar!

Is het toevallig mijn ex :’)

Communicatie is toch echt heel belangrijk in een relatie en ook als je fijne seks wil hebben. Als jij hem verteld wat je lekker vind, dan kan hij dat bij jou doen. Ik denk dat hij niet gepijpt wou worden omdat de sfeer al ‘verpest’ was. Conclusie, praat er met hem over!