mijn vriendje vind dat ik moet aankomen...

Mijn vriendje zegt dat ik moet aankomen, omdat zijn vrienden zeggen dat ik te dun ben en niks heb.
Maar zij hebben mij nog nooit gezien.

Wat moet ik nu doen…

Wat hebben zijn vrienden nou met jullie relatie te maken …
Je vriendje is bij je omdat hij je zo leuk vind! Dus gewoon zo blijven als hoe je nu bent

oke ? zij hebben jou nog nooit gezien en dan zeggen ze dat je te dun bent?
juist.

ja dat dacht ik dus ook.
maar tis wel kut dat mijn virendje dat nu ook zegt

Misschien ben je wel écht heel dun, en doet hij het om je te beschermen en je er ongezond uit vind zien. Dat kan best.

kijk ik weet ook wel dat ik dun ben maar hoeveel ik eet ik kom gewoon niet veel aan.
ik ben blij met mijn figuur.

Je moet niks. Het kan inderdaad best dat je echt te dun bent en het ongezond is. Maar als je altijd al zo bent geweest kun je er niks aan doen. En je vriendje is misschien wel bezorgt,maar jij bent degene die weet of dit gewoon je bouw is of dat er echt wat aan de hand is. Je moet niet aankomen als je dat zelf niet wilt alleen omdat zijn vrienden vinden dat je niks hebt.

Of het is een feeder. Sorry, ik kreeg even rare gedachtes :stuck_out_tongue:
Ben je echt te dun? Wat vind je zelf daarvan?

Dan moet je zeggen; liefje, ik ben blij met mijn lichaam en daar mag jij niks over zeggen of me er slecht over laten voelen.

Et voila. Opgelost.

hahaha
ja ik ben wel te dun, maar ja er zijn ook bepaalde dingen waardoor ik niet aan kan komen. het is ook mijn bouw enzo. tja ik heb geen problemen met mijn lichaam

@Scumptoous

jaa dat is wel een goeie, thanks(L)

ik weet niet hoe dun je bent maar als je bijna anorexia hebt of iets (wat de meeste mensen niet snel toegeven) dan snap ik je vriendje.

maar aan de andere kant vind ik het onzin, jullie hebben verkering en als het goed is zijn jullie blij met elkaar en dan maakt het niet uit of je nou dik of dun bent

Als je nu helemaal niets eet, ja oke, dan snap ik het nog wel.
Maar je zegt dat je gewoon wel eet.
Je vriendje moet je accepteren hoe je bent… Best logisch, eigenlijk.

Zolang jij geen problemen met je figuur hebt,en het goed vindt zoals het is,zou ik er niks aan veranderen…je bent nog altijd ‘baas over eigen lichaam’

Ik ken een meisje dat vroeger ook heel mager was, hoe vaak ze ook at. Ze had niet echt een figuur zeg maar. Enfin, niet dat ze overdreven mager was. Maar naarmate ze ouder werd (ze is nu bijna zeventien) begon ze wat meer bij te komen. Dus net zoals jij kon zij er ook niets aandoen dat ze zo mager was. Maar oké, doet er niet echt toe, misschien dat jij later dus ook wat meer bijkomt.
Maar zoals men al zei, zolang jij van jezelf niet vindt dat je moet vermageren, is dat dus helemaal niet nodig!

Zvrienden lopen gewoon te zeiken over dikke tieten etc,
maar jij moet je er niets van aantrekken.
Het is je bouw en wees er trots op!

Je zegt het al, Mijn vriendje vind… je vriendje kan veel vinden…maar JIJ moet het er ook mee eens zijn. En omdat zijn vrienden zeggen… is al helemaal verkeerd. Zij hebben geen relatie met jou. Dus hou je niet op aan dat gezeik joh

okee thanks allemaal
fuck hun wat zij van mij vinden
jullie hebben gelijk
bedankt