Mijn vriendje smst niet terug!

Argh, vanmorgen vroeg ik hij of ik naar hem kwam en ik zei dat ik niet kon omdat ik examens heb. Toen stuurde hij niet meer terug, en ik stuurde hem nog een lief berichtje waarop hij ook niet meer geantwoord heeft. (dat was 4 uur geleden) Ik ben altijd zo bang dat hij bij een ander meisje zit ofzo of dat hij me niet meer wilt. :confused: Ik moest dit echt even kwijt!

Jeetje.

Hij heeft me al een keer bedrogen en ik heb hem een 2de kans gegeven. Hij was wel heel erg dronken maar toch… Ben nog steeds bang

Ik snap heel goed waar het vandaan komt dan, ik heb ook een beetje zo’n situatie gehad. Gewoon rustig afwachten en dan zie je later wel, het is nog niet een dag geleden! Succes

Hm oke ik snap het wel :") Het beste is gewoon even afwachten en je zo min mogelijk zorgen maken. Straks maak je jezelf gek om helemaal niks. Dat is ook kut.

Naja, of ie nu terug smst of niet, hij kan dan toch sowieso bij een meisje zijn? Dat maakt voor het smsen niet uit. Niet zo druk maken, het zal vast iets kleins zijn. :slight_smile:

geef het wat tijd…

Ik snap de frustratie, maar je hoeft niet meteen zo te flippen, als het nou te dagen was…
Heb je al geprobeerd hem te bellen? Weet je misschien ook weer sneller waar je aan toe bent.

1 dagje? kom op :"D. Gewoon rustig blijven en wacht gewoon. Hij zal echt wel wat sturen (:

Ach, jij stuurt vast ook niet altijd gelijk wat terug :wink:

hmm vervelend!
misschien is zijn batterij gewoon leeg ofso, als je er nog geen goed gevoel bij hebt, bel hem dan gewoon en vraag of hij je smsje gezien heeft!

succes! :slightly_smiling_face:

als je dat denkt gaat deze relatie niet lang werken! je moet je vriendje wel vertrouwen! mijne reageerd ook bijna nooit. Jongens hebben daar soms gewoon geen zin in. Die antwoorden in hun hoofd. En als ik een x bel om wat te vragen zegtie: kon je dat niet gewoon sturen inplaats van bellen? Terwijl bellen 10x makkelijker is :stuck_out_tongue: zo zijn jongens gewoon. Je moet er niet teveel over na denken of achteraan zitten

zie nu dattie is vreemd gegaan. Toch wel trust issues dus. Daar is echt niks aan te doen wat iedereen ook zegt. Vertrouwen blijft stuk als het eenmaal stuk is gemaakt. Dus je moet voor jezelf beslissen of dit is wat je wilt

vertrouwen kan wel weer terug komen, geef het een kans.
hij antwoord vast vanzelf wel weer, 1 dag valt echt heel erg mee!

Naja, je hebt gelijk. Ik vind het gewoon moeilijk om hem weer te vertrouwen ook omdat hij niet echt een goede reputatie heeft… Maar ik wil hem echt niet kwijt dusja… Ik ga gewoon afwachten zoals iedereen zegt. Dankje voor je advies! ^^

^ dat. Je moet je gewoon niet zo druk maken, ookal is dat misschien lastig, maar een paar uur of halve dag later nog geen antwoord hebben is echt niet meteen een slecht teken ofzo. :slightly_smiling_face:

meid, niet zo panikeren. Misschien is zijn gsm plat, heeft hij het berichtje niet gezien, is hij zjin gsm kwijt. Niet panikeren gewoon