Mijn vriendje reageert bijna nooit op WhatsApp.

Hoi,
Ik heb ongeveer al 2 maanden met een jongen die ik erg leuk vind. Hij zit nu op een andere school, waardoor we elkaar nog niet hebben gezien. We hebben al een paar keer wat afgesproken, maar dat ging steeds niet door en een keer liet ie me zelfs drie kwartier in de regen op hem staan wachten, maar hij kwam toen niet opdagen. Later stuurde ie een appje waarin stond dat hij van zijn ouders naar huis moest en daarom niet kwam opdagen. Nogal bizar. Ik was toen best kwaad op hem, maar heb het hem later toch vergeven. Ik wil hem echt niet kwijt of zo!
Omdat we elkaar dus niet op school zien, vind ik het best belangrijk om toch te appen met elkaar. Dan heb je in ieder geval nog contact met elkaar toch? Wat heeft je relatie anders voor zin? Ik app best vaak naar hem, maar hij stuurt bijna nooit wat terug. Vaak leest ie mijn appjes wel. Dit vind ik ook erg vreemd, soms een appje sturen is toch geen probleem?
Alleen als er wat is reageert ie terug, en dat gesprek is dan ook heel erg kort. Ik heb het vaak tegen hem gezegd, maar hij doet er niet zoveel mee. :rage:
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, hebben jullie misschien nog tips?

goeie ja als hij geen moeite wilt doen voor jou waarom dan wel voor hem?

Waarom heb je nog met hem? Als hij geen moeite voor jou wil doen, is hij je echt niet waard! :kissing_heart:

Heb je hem uberhaubt wel eens in het echt gezien?
Als hij jou 3 kwartier in de regen laat wachten klinkt het een beetje alsof je gecatfisht wordt namelijk. Plus waarom wacht je uberhaubt 3 kwartier op iemand die niks laat horen. Als ik op iemand wacht en die persoon laat na 10 minuten te laat zijn niks horen ben ik weg hoor…

Wacht. Even terug. Je hebt hem nog niet gezien, als in: nooit? Want als dat het geval is, houdt hij je gewoon keihard aan het lijntje meid.

Ik zou het met hem uitmaken. Wat heb je aan zo’n iemand ? Hoe oud zijn jullie eigenlijk want je klinkt nog best jong.

Anders als hij echt niet meer op je reageert zou ik hem gewoon opbellen en even keihard te waarheid zeggen. Je moet niet over je heen laten lopen.

Dit klinkt als catfishing… tenminste ik lees alsof je hem nog nooit gezien hebt.

Dit klinkt inderdaad als een catfish?

Hij houdt je echt aan het lijntje. Misschien is hij niet eens wie hij zegt dat hij is. Echt, kap ermee voordat hij je nog meer pijn doet.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen dan?

Mijn enige tip is: uitmaken. Aan deze jongen heb je helemaal niks + volgens mij is ie helemaal niet geïnteresseerd in je.

We zaten al twee jaar bij elkaar op school, maar hij ging dit jaar na een andere school. Aan uitmaken heb ik inderdaad wel gedacht ja, maar ik vind hem nog steeds leuk. Bedankt voor jullie tips in ieder geval (:

Ben 14, bijna 15.

Oh oke dus jullie kennen elkaar wel in het echt. Ik snap dat je hem nog leuk vind, maar wat vind jij er zelf van dat hij zo doet? Hij doet duidelijk niet zoveel moeite als jij.

Wauw, ik krijg net een appje van hem. Hij vroeg of ik een keer naar de film wilde. Wel leuk natuurlijk, maar dat gaat waarschijnlijk ook weer niet door.

Ik zou daar nog op ingaan, met de voorwaarde dat als hij niet komt opdagen het dan echt klaar is.

Zat ik ook al aan te denken! Dank je.