Mijn vriendje praat over andere meisjes.

Heey iedereen!
Ik zit ergens mee. Mijn vriendje en ik hebben een halfjaar, we kennen elkaar al zo’n 2 jaar. We waren voordat we verkering kregen eigenlijk elkaars beste vrienden en dat zijn we nog steeds. Nu praat hij wel eens met me over andere meisjes (dingen zoals: ‘Zij is wel knap, hé?’ en ‘Ze heeft opzich wel een mooi lichaam!’). Nu vond ik dat niet erg, ik vond het juist bijzonder dat we eigenlijk overal over kunnen praten. Maar sinds kort voel ik me er steeds onzekerder door. Aan de ene kant wil ik dus dat het stopt, en dat hij laat zien dat hij alleen mij leuk vind (dat doet hij ook wel, maar toch ga je daaraan twijfelen als je zulke dingen hoor). Maar aan de andere kant wil ik over alles met hem kunnen praten. Help?!
Wat zouden jullie doen?

Mijn vriend doet dat ook soms. En ik vind het vaak ook wel vervelend, omdat het dan over heel goede vriendinnen van hem gaat ofzo, en dat maakt me ook onzeker. Hij zegt dat hij er helemaal niets mee bedoeld want dat die vriendinnen ‘als zussen’ zijn voor hem. Maar soms denk ik dat hij het stiekem jammer vindt dat ze beide een vriend hebben.
Maar hij zegt ook heel vaak gewoon uit het niets dat hij mij echt heel mooi vindt en dat ik een mooi lichaam heb, dus dat is dan wel weer leuk. Maar het maakt mij ook wel onzeker als hij er zo over praat, maar ik laat niets merken.

Hm, ik heb hetzelfde wel een beetje, maar dan alleen dingen als dat hij wel eens laat merken dat hij bijv. Scarlett Johansson of Zooey Deschanel ontzettend mooi vind. Maar ik ben het helemaal met hem eens wat zulke dingen betreft dus ik heb er geen probleem mee :'D (en het zijn celebrities, dat doet er natuurlijk ook in mee, ik zou het echt niet leuk vinden als hij zei ‘eigenlijk vind ik die of die vriendin van jou/mij wel erg knap, vind je ook niet?’)

Misschien kan je hem een keer vertellen dat het je niet lekker zit en waarom niet? Soms zijn jongens gewoon blind, en niet zo’n beetje ook, ze kunnen niet van alles ruiken of jij het wel of niet kunt waarderen. :slightly_smiling_face:

Loop met hem over straat en zeg : “Die jongen is best knap…Vind je niet?”

Je kan ook gewoon roepen : “Hee lekkerkdingg!” Waar je boyfriend bij staat maar dat is miss niet zo handig x

Hahahahah jaa dat moet je eigelijk doen
kijken hoe je vriend daarop reageert !

Praat met hem?

Gewoon zeggen? Jullie hebben een half jaar en waren 2 jaar lang elkaars beste vrienden. Dat moet dan toch niet moeilijk zijn?

Wat fuckitimyoung zegt! :slightly_smiling_face:
Pak hem gewoon terug.
Mijn ex maakte weleens een nare opmerking over een ander meisje (hij vergeleek ons), dus ik zei: ’ Ach man als je haar zo leuk vind, vraag ik wel haar nummer, speciaal voor jou ‘. Hij hield meteen op :’) of je zegt gewoon: ’ Sorry maar ik vind het niet fijn. Stop ermee. ’

Dank jullie wel! Pas hadden we beide werkweek van school, en hij ging met een andere klas en ik ook. Toen we elkaar weer zagen had hij het ook alleen maar over de meisjes van die andere klas. Toen voelde ik me echt onzeker. Maar ik zal het er eens over hebben, of hem inderdaad terug pakken! Superbedankt!

Precies dit.