Mijn vriendje 'overshint' mij

Ik en mijn vriendje zijn heel gelukkig samen en het gaat heel goed tussen ons. Hij is heel sociaal en kan goed praten, ik heb dat absoluut maar net iets minder dan hij. Hij is in veel dingen goed en laat dit ook graag zien. Soms heb ik een beetje het idee dat zijn persoonlijkheid de mijne ‘overshint’, vindt hij het ook echt leuk om met MIJ te zijn? Gaat het niet alleen maar om hem?

Ik zit soms echt met deze vragen. Hoe kan ik dit het best tegen hem zeggen? Er met hem over praten ga ik sowieso doen, want dat kan in onze relatie gelukkig.

Wat?

Ja, hij vindt het leuk anders was hij niet meer bij je.

l

overshined

Je zult toch die vragen aan hem moeten stellen, gewoon in de richting van: “er iets waar de laatste tijd mee zit…” En dan kun jij vragen of hij het leuk vindt om met jou te zijn.
Al denk ik dat wel anders zijn jullie ook niet samen

What the fuck is ‘overshint’…

hahahahahahaha

‘Overshint’ :’)

En ik denk dat hij je nog wel gewoon leuk vindt, anders was die ook niet bij je hé.

Dit. Ik las in eerste instantie ‘overSint’ :’)

‘Overshit’ hier! :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dus je bent jaloers? Op je vriend? Oke…

Het is dan nog altijd outshinen toch?

Anyway, praat met hem! Dit kunnen wij niet voor je oplossen!

Wat is overshint…

Haha ik ook, en ik dacht dat ze bedoelde dat haar vriend overdreef met sinterklaascadeautjes voor haar :’)

Ik dacht dat het over schenen ging:P

Dit dacht ik ook!

Ik las ook “mijn vriend overshit mij”
Euuuuuuuuh

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je over zo’n dingen nadenkt als je verliefd op iemand bent. Maar zal wel aan mij liggen.