Mijn vriendje maakt rare geluiden????

Ik skype vaak met hem na school, maar tegenwoordig maakt hij hele rare geluiden?

Ik bedoel… hij noemt het “throat singing” maar het maakt me eerlijk gezegd een beetje bang.
Wat moet ik doen??
Een vriendin heeft dit ook, ookal zegt deze dat hij een dingerydoo nadoet.
Is dit normaal?? Ze doen dit beide heel vaak

alvast bedankt voor het reageren!!

up!!!

Rare geluiden??? hahahhaha. Wat voor geluiden dan??? x

Nou het heet throat singing, maar hij zegt ook dat het een dingeridoo moet voorstellen. en dat hij het best goed kan, iets met 2 noten tegelijkertijd zingen.

dit is een link die hij me ooit eens gestuurd had

Wel knap dat hij dat kan hoor hahaha.
Waarom denk je dat hij dat doet?

Nou ik weet het niet zo goed, misschien om zijn gevoelens te uiten?

Hahahahah okee apart. Je kan miss tegen hem zeggen dat je het een beetje eng vind dat hij dat doet maar het dan wel op een aardige manier brengen. Srry ik weet anders ook niet wat je kan doen. Maar het vriendje van je vriendin doet het ook??? Is dat in tegenwoordig ofzo hahaha. xx

Ghehe, vraag het hem?
Misschien vindt hij het gewoon leuk dat hij dat ook kan. In ieder geval een nieuwe party trick erbij.

Ja ik wil zijn gevoelens niet kwetsen zegmaar, hij blijkt het wel erg leuk te vinden als hij dat doet. Denk je dat met hem praten zou helpen? wordt hij dan niet boos??
Ja ik weet het niet, ze zijn vrienden, misschien steken ze elkaar aan lolhaha xx

Haha ja dat wel weer! maar ik wil zijn gevoelens niet kwetsen om het te vragen?? maar het wordt me toch soms te veel

hahhahaha. Miss hebben ze idd gwn samen bedacht om die geluiden te maken en is het gwn een grapje ofzoiets. Je weet hoe jongens zijn :wink: xx

Waarom zou je hem kwetsen?
Je kan een van de volgende dingen misschien zeggen: “Hey, je maakt de laatste tijd vaak van die klanken met je keel, maar ik begrijp niet heel goed waarom je dat doet. Ik vind het daarbij niet heel fijn om daar naar te luisteren, hoewel ik het wel knap vind dat je dat kan.”

Simpelweg: “Ik vind het niet prettig als je deze klanken maakt tijdens het skypen, wil je ermee stoppen/wil je minderen?”

Het is je vriendje, je mag dingen bespreekbaar maken en hij mag ook rekening houden met hoe jij je voelt.

ja haha boys wil be boys toch wel, ze zijn erg raar soms!

Nou dat ga ik een proberen! dankjewell voor het helpenxxx

Graag gedaan, ik hoop dat het helpt! Je hoeft niet bang te zijn, als jij bijv. heel het gesprek zou fluiten, dan zou hij daar op een gegeven moment ook wat van zeggen. Als je je stoort of je vindt het niet prettig, dan mag je het aangeven. :slightly_smiling_face:

haha. Hoe ist eig afgelopen??