mijn vriendje iets duidelijk maken

Een jongen zei een keer tegen mij: “Ik denk de hele de hele tijd dat je een oorsmeertje hebt, maar dat is je piercing!”
(ik heb een traguspiercing…)
En naja, dat vond ik niet zo erg klinken. Dus ik zou zeggen, noem het heel liefkozend ‘oorsmeertje’ en het is goed.
“Schatje ik zie een oorsmeertje, misschien moet je die even weghalen.”

Eerlijk vertellen, en desnoods wat tips geven (hoe je dat eruit haalt ect)
je kan moeilijk zeggen: ‘‘Schatje ik zie wat in je oor zitten, zal ik het eruit likken?’’ :confused: XD

AlreadyTaken, en daar sta je dan als hij zegt van toe maar :grinning:

( ‘: ja dat is waar x’'D

omg x’] ieuww

Hahaha. Hier moest ik toch wel even om lachen (:

[b][message=6105902,noline]helpwatmoetik schreef op 16 September 2010 @ 17:41[/message]:[/b] Haha Leuke Topic. Ik ben zelf een jongen en ook mijn vriendin zei het tegen mij, en dat is helemaal niet erg om het gewoon te zeggen. Ze zei tegen mij er zijn 2 dingen die ik vies vind, 1. zweetpoten en 2. oorsmeer. Ik zei Haha heb jij pech dat heb ik allebei :stuck_out_tongue: Maar vanaf toen heb ik er gewoon op gelet dus. Don't Worry Just Say It!
hhahahaha xD omg..
[b][message=6105902,noline]helpwatmoetik schreef op 16 September 2010 @ 17:41[/message]:[/b] Haha Leuke Topic. Ik ben zelf een jongen en ook mijn vriendin zei het tegen mij, en dat is helemaal niet erg om het gewoon te zeggen. Ze zei tegen mij er zijn 2 dingen die ik vies vind, 1. zweetpoten en 2. oorsmeer. Ik zei Haha heb jij pech dat heb ik allebei :stuck_out_tongue: Maar vanaf toen heb ik er gewoon op gelet dus. Don't Worry Just Say It!
hahahahah :'D En je vond het helemaal niet pijnlijk om te horen xD?

Ik ben een beelddenker, dankje voor dat beeld. :'D

Dat vind ik dan juist weer een beetje vreemd. Om gelijk te benadrukken dat je er een hekel aan hebt (is in principe logisch, maar dan hoor je het wel letterlijk…).