mijn vriendje iets duidelijk maken

Heej!
als deze topic dubbel is: sorry
maar, ik heb een vraagje.
het is misschien raar maarja.
mijn vriend heeft echt suuuuuper veel oorsmeer en dat is zo vies he.
en nu wil ik het niet direct zeggen
maar hoe laat ik hem weten dat hij het even moet schoonmaken, behalve het echt zegge want ik snap wel dat hij zich dan dood schaamd. maar ik bedoel gewoon een geheime tip?
bedankt voor reactie’s!

xxx

Ik ben dan heel bot perongeluk ‘er zit wat in je oor’ xD

Gewoon zeggen; je hebt een beetje last van oorsmeer. Zal ik een wattenstaafje voor je pakken?

Heeeel subtiel:’)

:stuck_out_tongue_winking_eye: Ik zou het echt zeggen

edit: Voordat hij hysterisch met zijn vinger in zijn oor zit te wrijven :ok_woman:

Dat kun je toch wel gewoon rustig tegen hem?

Ik zeg ook altijd dingen als “je haar zit een beetje raar vandaag.” ofzo :’).

euhw, ga s’ochtends als hij bij je heeft geslapen in de badkamer staat, en pak dan een wattenstaafje en ga je oor schoonmaken waar hij bij is, en dan zeg je iets van (wat hou ik toch van schone oren xd) of zo iets.

hahahahah.

Ieuwl xd

hmm, ik heb geen idee, upje voor jou xd ?

ik kan je oorsmeer zien is dat de bedoeling ?

Dát is pas lullig.

OT: Geen idee, haha. Gelukkig heeft mijn vriendje daar geen last van :’)

Als ie slaapt al die stokjes in zn oor douwen.
Zo komt die hint wel aan denk ik dan.

Hahahaha ja zo iets zou ik ook doen

Geen oorstokjes dat is zo slecht… Je drukt als het ware al je oorsmeer naar achter waar door je dus na een tijd je oor uit moet laten spuiten er is van die speciale spray http://www.drogisterij.ne…tegen_oorsmeer/P/2000516. Misschien kan je die een keertje kopen als cadeautje maar dan met natuurlijk wat meer verzorgings producten? Dat het niet op valt. Ik ben hier zo slecht in… Up dan maar!

Ja óf… als hij slaapt: PSSSSHT!

Haha lekker dan… In eens voel je iets in je oor lopen, lijkt mij echt heel goor…

Ik heb geen idee. Ik ben niet van het subtiele.

Een vriendin van mij had hetzelfde bij haar vriendje.
Ze zei gewoon: “Je hebt een heel goor prutje in je oor. Wil je een wattestaafje?”
:grinning:

Gewoon op een rustige manier 'Ohhh, er zit oorsmeer in je oor… ‘’ zeggen. Niet te luid, want dan schaamt hij zich vast.