Mijn vriendje heeft veel meiden bevriend

Hii,
Dus ik (15 jaar) heb een vriend (17 jaar). Ik ken hem al 5 jaar en we zijn altijd super close geweest, en dan bedoel ik ook echt close. Sinds kort hebben we een relatie (over een paar dagen 2 maanden) en ik weet zeker dat hij de waare is, hij weet alles over mij en ik alles over hem. Maar toch… ik vertrouw hem volledig maar hij heeft veel vriendinnen. Hij appt met meiden die claime hem leuk te vinden & meiden die hem al meerdere keren ‘verkering’ hebben gevraagd. Ook was er laatst een onbekend meisje waar hij mee praate via insta. Ik vind het niet echt prettig dat hij dat doet… Veel meiden vinden hem leuk en proberen zijn aandacht te trekken waar ik gewoon bij ben!! Hij zegt er niks van ookal zeg ik dat ik het niet fijn vind (de meeste meiden weten dat wij een relatie hebben) wat moet ik tegen hem zeggen ? Overdrijf ik ? moet ik het gewoon toe laten ? Help …
Oh en btw in zijn vorige relatie is hij vreemd gegaan. Dus dat ligt me ook al niet lekker
-xx- moi

praat met hem hoe je je voelt, da’s al zeker de eerste stap

Ik snap hoe irritant het is als je crush of vriend veel meisjes als vriendinnen heeft. Ik voel me er nooit bijzonder door omdat hij ook altijd met andere meiden appt. Ik denk dat jongens het gewoon leuk vinden om zoveel aandacht te krijgen van meisjes.

Je kan indd het beste met hem gaan praten. Maar ik zou niet teveel laten merken dat je ermee zit. Want anders gaat hij misschien denken dat hij geen vrijheid heeft.

succes!