mijn vriendje heeft geen tijd voor me

hayy,

ik voel me echt kak. Ik heb een heel leuk vriendje, maar hij heeft nooit tijd voor mij. Hij gaat aan een stuk door op vakantie en als hij eventjes terug is heeft hij ook amper tijd en als hij eventjes tijd heeft is hij alleen maar bezig met alles wat hij de volgende dag moet doen. Nu is hij net weer terug van twee weken vakantie met vrienden en is nu weer door met andere vrienden op een of ander kamp om uit te gaan. Ik had hem de dag voor hij op dat kamp ging wel even gezien, maar het was helemaal niet leuk. Hij had het alleen maar over dat kamp en had niks leuks bedacht om te doen of zo. Nu heb ik hem gesmst dat ik wil praten, maar hij stuurt niks meer terug. Ik weet niet wat ik moet doen, nog een keer smsen?

Willen jullie alsjeblieft helpen ik weet het zo niet meer. Bedankt alvast!

is die nog wel verliefd?

ja dat vroeg ik me dus ook af. Maar als ik bij hem ben is het enige wat hij heel de tijd zegt ik hou van je, ik ben verliefd op je, ik ben zo gek op je en zo. maar hij zegt het alleen laat hij het nooooit zien

Dan moet je een keer met hem gaan praten…

oke, hij gaat op vakantie met vrienden en daar alleen uit, hij ziet je bijna niet, en je weet ook zeker dat die niet vreemd gaat op vakantie? dat zou er ook nog eens bij kunnen komen, als hij alleen maar tijd en zin heeft in die vakanties.

Nou hij doet lekker makkelijk. Je moet duidelijk maken dat als hij echt om je geeft hij dat wel beter mag laten merken. Ik snap best dat hij het druk heeft hoor, daar moet je hem ook voor een groot deel in zijn waarde mee laten (gun hem ook een vakantie), maar elkaar daardoor nooit zien is ook geen optie. Zo gaat een relatie kapot.

Inderdaad, ga met hem praten. Vertel dat je het niet leuk vind dat jullie elkaar nooit zien en vraag of hij het nog wel ziet zitten?

Dat hij het zegt maar niet laat zien… Alsof hij het met het zeggen jou wel zoet kan houden… Nee, hij moet het ook laten zien! Dus als hij zegt ‘ik hou van je’ enz, kun je zeggen ‘maar ik merk dat heelmaal niet,’ en als hij doorvraagt van ‘waarom dan niet enz’ kun je het uitleggen. Vraagt hij heelmaal niet door, moet je je echt afvragen of je dan wel verder wilt met hem!

bedankt! alleen ik heb hem nog een smsje gestuurd al om 11 uur vannochtend maar hij laat niks meer horen. en ik hoop dat hij morgen tijd voor mij maakt zodat ik het er met hem over kan hebben. Maar het zeggen is inderdaad niet genoeg, alleen ik hoop zo dat we wel gewoon verder kunnen samen

Misschien kan hij zich niet zo goed uiten?

Sms hem niet telkens, dan irriteer je hem alleen maar.

vertel het hem rustig en zeg wat het met je doet… als jij echt met hem verder wilt, (maar hij moet het ook met jou willen voor 100%, geen genoegen nemen met 50% he) komt het wel goed.
suc6!!

Wacht tot ie thuis is, en spreek een keer af en praat goed met hem, en vraag of hij het allemaal wel wil eigenlijk.

volgens mij is het niet het probleem dat hij niet meer wil. maar dat hij gewoon niet zo veel tijd heeft en niet echt door heeft dat hij mij daar de dupe van maakt. maar ik ga morgen met hem praten (hoop ik)

Ik vraag het me af TO. Als je echt gek op iemand bent dan maak je daar tijd voor. Oh en iedereen heeft 24 uur op een dag 7 dagen in de week.