Mijn vriendje en ik.

Ik hou heel veel van mijn lieve vriendje, maar ik zie geen toekomst met hem kom ik nu achter. We hebben al 8 maanden. Ik kan het niet uitmaken omdat ik weet dat ik hem daarna weer op ga zoeken.en dan we dan weer gaan zoenen enzo. Vanavond hebben we er een heel gesprek over gehad ; en allebei gehuild. En heel veel herinneringen terug gehaald. We hebben besloten om het nog even aan te kijken maar ik wil hem niet kwijt. En hij mij trouwens ook niet. Wat moeten we doen ?

Afwachten.

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met ‘ik zie geen toekomst met hem’? Als je nu op dit moment toch van elkaar kan genieten waarom zou je dat dan gaan verpesten door te veel na te denken over later? Geniet zolang het kan.

Je zegt dat jullie besloten hebben om het aan te kijken, waar moeten we nog antwoord op geven om precies te zijn?

Als ik persoonlijk geen toekomst met iemand zou zien om wat voor reden dan ook, zou ik niet doorgaan.

Dat vind ik dus ook. Maar ik kan het niet uitmaken omdat ik van hem hou en hem niet kan missen.

Hoe zie je geen toekomst met hem?

als je echt van iemand houdt dan is er toch altijd wel een manier om samen verder te gaan niet? Geen toekomst zeg je? de toekomst maak je zelf ! Je kan niet alles in het leven plannen… Als ik kon kiezen dan zou ik in mijn toekomst maar een ding willen samen zijn met de mensen van wie ik houd en die van mij houden… al de rest is ten slotte maar bijzaak. De vraag is dus hou je echt van hem? En wil je echt verder met hem? OF heb je schrik? schrik om te binden aan iemand anders? Aan iemand die misschien niet het zelfde wilt als jou?

Oh… maar waarom zie je dan geen toekomst samen met hem?

Oke ; en nu is het dus gebeurd. Gisteren had ik een feestje en heb ik gezoend met een vriendin en nog wat mensen. Heb er enorm veel spijt van. Ben niet lesbisch ofzo. Maar hij kwam dat te weten maar hij was in een cafe en was zat. Hij heeft het uitgemaakt maar hij wil nu allemaal seks hebben met mij. ( we hebben elkaar ontmaagd) maar ik wil absolut geen seks. Dan voel ik me of hij me gebruikt. Alleen nu zegt hij dat hij me terug wil. Maar dat wil ik niet. Na het uitmaken gingen trouwens allemaal gasten me zoenen en zo. Heb ik mijn ex ook verteld maar nog steeds wil hij me terug. Ik hem niet, ik wil kijken hoe ik zonder hem kan leven zegmaar.

Wow sorry, ik wilde dat ik iets kon zeggen, maar vind het zo’n vaag gebeuren allemaal

Huh wtf :")

hij maakt het uit. daarna wil hij seks. hij wilt je terug.

http://borderofinsanity.com/wp-content/uploads/2013/07/meme-well-that-escalated-quickly.jpg

Je ziet geen toekomst met hem > Je zoent met anderen > Hij maakt het uit > Hij wilt seks > Hij wilt je terug > Jij hem niet.
En dat allemaal op één pagina in dit topic. Wauw.

Je hebt gelijk. Er zit inderdaad geen toekomst in deze relatie :’)

huh wat lol

Sorry hoor, maar ik denk dat dit een trol is lol