mijn vriendje doet vreemd

hey allemaal,
ik en mijn vriendje zijn ongeveer een maand samen en op het begin ging alles heel goed maar de laatste tijd hebben we heel veel ruzie. hij negeert mij bijvoorbeeld als ik hem een sms stuur. dan stuurt hij pas de volgende dag terug en is hij altijd heel droog en zegt hij niet veel. terwijl zit hij wel tegen een ander meisje te zeggen dat ze geil is en dat hij haar wel ziet zitten. en als ik bijvoorbeeld 1 avond niet wil cammen wordt hij heel kwaad en dan dreigt hij dat hij een hele week niet met mij wilt smsen enzo… ik weet nietmeer wat ik moet doen en ik wil hem niet kwijt maar ik vertrouw hem ook helemaal nietmeer nu hij zo doet bij dat ander meisje… soms is het echt een schatje maar hij kan echt op 2 seconde helemaal verandere en dan wordt hij echt een monster, wat moet ik doen?

ik weet niet hoe oud je vriendje is, volgens je profiel ben je zelf 15. Als mijn vriend tegen een ander zou zeggen dat ie haar geil vind zou ik dat echt wel irritant vinden, maar hoe serieus was dat? Van wie heb je dat te horen gekregen, want neem niet aan dat je het zelf hebt gehoord… Daarnaast moet je niet vergeten dat jongens terug smsen al snel minder belangrijk vinden zeker als het een gewoon berichtje is zonder vraag sturen ze al snel niets terug omdat ze niet weten wat te antwoorden :wink:

Praat er met hem over

je zegt ook dat je je vriendje niet vertrouwt, vertrouwen is de basis van elke relatie, als dat weg is, is de relatie ook weg…

Dus jij wilt zo’n vriendje die je negeert en met andere meiden ongepast praat? ik zou zeggen dumpen!

1. Hij negeert jou. Erover praten.
  2. Na één maand al zoveel ruzie. Kijken of hij wel echt een jongen voor jou is.
  3. Hij is jou aan het bedreigen. Uitmaken.
  4. Hij vindt andere meisjes geil en ziet ze wel zitten. PER DIRECT DUMPEN.

Je verdient zoveel beter.

+1

Als je nu al ruzie hebt, gaat de relatie sowieso al niet werken

Dat hoeft niet altijd hoor, maar in haar geval geef ik je gelijk (:

Dat hij dit in de eerste maand al doet zegt voor mij eigenlijk genoeg. Zeker de eerste maand hoor je zo veel mogelijk bij elkaar te zijn en geen oog te hebben voor andere meisjes. Hier is dat wel zo, dat is geen goed begin van een relatie, dus ik zou zeggen; DUMPEN.

Okee, jouw vriendje wilt graag een eigen leven leiden, waar zijn vriendin blijkbaar niet in thuis hoort.
Sommige jongens smsen niet veel, maar dat mag geen reden zijn dat hij je zo behandelt.
Ik snap dat je verlieft bent, maar deze jongen gaat jou niet gelukkig maken.