Ik ben verliefd op een jongen, maar mijn vriendinnen vinden hem lelijk. hij heeft nog al een rare neus en heeft ook acne maar ik vind het juist wel schattig. heb jij dit probleem ook of zo iets zeg het dan en dan kunnen we elkaar helpen?
gewoon negeren, hun hoeven hem toch niet leuk te vinden ?
Boeiend, zolang jij hem maar leuk vind maakt 't toch geen sier uit wat anderen ervan vinden?
Als jij een jongen leuk vindt moet je je niet laten beïnvloeden door je vriendinnen. Dat zij een andere smaak dan jij hebben wil nog niet zeggen dat jij hem niet leuk mag vinden! Bovendien draait ook niet alles om uiterlijk. Go for it girl
Het is juist een goed teken dat jij hem ondanks dat ontzettend leuk vind, toch? Boeit jou het wat je vriendinnen vinden, als jij maar gelukkig bent. En als zij dit niet inzien, zijn het ook geen echte vriendinnen.
Ga er gewoon voor en ik denk dat je vriendinnen er uiteindelijk ook wel achter komen wat voor leuke jongen het is. Gaat niet alleen om het uiterlijk, toch?
Nou, mooi. Kunnen ze ook niet met 'm er vandoor gaan.
Haha, inderdaad.
allemaal erg bedankt
nu moet ik er alleen nog even voor zorgen dat hij mij ziet staan
hahahah dat ga ik tegen ze zeggen
Negeren wat je vriendinnen zeggen.
Gewoon van je eigen gevoel uitgaan & naar je hartje luisteren! Als jij hem leuk vind, moet je daarvoor gaan, ondanks wat je vriendinnen zeggen…!
Astublieft seg.
Ik zou me juist meer zorgen maken als ze hem knap vonden. Dit kan je toch niet serieus een probleem noemen?wtf
Het is hun crush toch niet, waar maak je je druk om.
Het is toch jouw crush, niet die van hen. Gewoon negeren.
Als jij die jongen leuk vindt moet je er toch lekker voor gaan, het feit dat jouw vriendinnen hem niks vinden geeft meer kansen voor jou!
Nou en? Jij vindt hem toch leuk.
hahaha gewoon negeren,
ik vind ook wel eens de crush van … lelijk, maar als je ziet dat hij je vriendin blij maakt is er niks aan de hand
en niet iedereen zal mijn vriendje het einde vinden, so what, hij is toch al van mij ^^
Dat is geen probleem, dat heet ‘mijn vriendinnen willen dat ik hun mening overneem’. Gewoon duidelijk maken dat het je geen reet kan schelen en dat je vriendinnen moeten ophouden met hem af te kraken. Jij vindt hem toch leuk?
het jou vriend,niet hun vriendje ze zijn gewoon jaloers