Mijn vriendinnen vinden HEM niet goed genoeg voor mij?

Heey iedereen,
Help, help, help!!
Ik ben echt stapel gek op een jongen uit mijn klas maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind. Iedereen zegt van wel maar ik weet het gewoon niet. Ik durf het ook niet te vragen…
2 van mijn vriendinnen weten dat ik hem leuk vind, maar ze vinden hem maar niets. Ze vinden hem een nerd en stom. Ze zeggen dat ik te lief en te mooi voor hem ben. Maar ik weet niet of daar wel echt zo waar is? Maar wat moet ik nou??
En waarschijnlijk denkt hij dat ik iemand anders leuk vind.
Help!! Wat moet ik nu doen ik weet het niet meer.
Roosje 14jaar :couplekiss_man_woman:

Wat maakt het nou uit wat je vriendinnen denken?
Je komt er maar op 1 manier achter of hij bij je past.

Ja, dat heb ik ook nu. Ze vinden hem maar raar maar ik volg gewoon m’n hart , hoor. Doe jij dat ook maar :wink: een jongen laten gaan omv je vriendinnen, daar krijg je spijt van.
Doe gewoon wat je gelukkig maakt.

Echt waar he, ga voor die jongen. Zijn ze niet blij en willen ze geen vriendinnen meer zijn, dan weet je gelijk wat voor ‘vriendinnen’ je had.
Daar ben ik nu wel achtergekomen, hoe goed ze wel niet zijn. :l

Pffff… Wie zijn zij om te oordelen?

Je moet het zelf weten hoor, maar naar je vriendinnen luisteren is niet altijd een optie… Jij vindt hem leuk, hij vindt jou leuk. Dan telt de rest niet.

Mijn vriendinnen vinden mijn vriendje ook maar niks. Vooral in het begin was het niet leuk om te horen hoe lelijk en dom hij wel niet was. Maar het gaat erom wat jij van hem vind, dus als je hem leuk vind. Ga er voor! en negeer die rot opmerkingen lekker

ga voor de jongen. Je vriendinnen draaien wel bij. Als je vriendinnen echt leuke vriendinnen zijn gaan ze het vanzelf leuk vinden omdat jij hem wilt.

haha ik vind mijn vriendins vriendje ook vreselijk! terwijl ik hem nooit heb gezien of ken xD maar ik hoor het hele rare verhalen van haar! ze zegt dat haar vriendje haar een hoer en gijl noemt en zegt altijd dat die seks wilt enzo! ik zou mijn vriendje echt een mep geven als die me een hoer noemt! eerst vond ze een andere jongen leuk die bij me in de klas heeft gezeten, hij is echt een nerd en niet echt knap ofso x3 maar best aardig… dus als je vriendinnen niet met een goed argument komen zou ik niet naar ze luisteren ^^

Mijn vriendinnen vonden/vinden mijn crush op een aap lijken. Negeer het gewoon. :see_no_evil:

HAHAHHA

Sorry. :x

On topic: gewoon doen wat je hartje je ingeeft. :wink:

Heye echt SUPER bedankt voor jullie reacties. :couplekiss_man_woman:
Ik zal doen wat jullie zeggen. Ik trek me niets aan van mijn vriendinnen…
Maar ik vind het best eng hoor om Hem te vragen> :flushed:
Want ik weet niet hoe ie zal reageren:(
Maar toch bedankt :couplekiss_man_woman:
-x-