mijn vriendinnen flirten met jongens die ik leuk vind!

Mijn vriendinnen flirten altijd heel vaak met jongens die ik leuk vind, en dat vind ik echt kut. Als ik ze vertel dat ik een jongen leuk vind gaan ze hem opzoeken op hyves en beginnen ze helemaal tegen hem te praten of voegen ze hem toe. Ook op school als ze hem bijvoorbeeld tegen komen gaan ze hoi tegen hem zeggen en als ik dan vraag waarom ze dat doen dan zeggen ze iets van ‘ja zodat jij wat dichter bij hem in de buurt kom’ maar ik merk zelf ook wel dat dat niet hun bedoeling is. Ook is het wel eens gebeurt dat ze zeggen van ‘ik vind hem nu ook leuk’ en dat ze hem mij dan niet gunnen maar dat ze dan gewoon een wedstrijdje met me willen houden om te kijken wie hij zou kiezen .En daar heb ik natuurlijk geen zin in dus daar doe ik ook gewoon niet aan mee.
ALs ze die jongen op msn hebben flirten ze altijd heel veel met hem en mijn vriendinnen zijn veel mooier dan mij en dat weten ze dus ik zou nooit een kans maken. Een keer wilde mijn vriendin een jongen bellen om te vragen wie hij leuk vond ofzo, toen zei ik ook:‘nee want je weet dat hij jou dan leuk gaat vinden.’ en toen zei ze ‘nee dat gebeurt niet hij vind jou leuk, en als het wel gebeurt zorg ik ervoor dat hij jou toch wel leuk gaat vinden’ dus ging ze die jongen bellen en toen waren ze alleen maar met elkaar aan het praten en ging mijn vriendin gewoon voor mijn neus zijn msn vragen en toen keek ik een keertje op zijn hyves en stonden er allemaal krabbels van haar met ‘hee schatje ik vind je leuk <3’ enzo. ik kan er gewoon echt niet tegen, ik vind het zo lullig!

wat een kutvriendinnen heb je:O, ga andere zoeken.

:crazy_face:

maargoed, praat erover met ze. zeg dat je het niet leuk vind, geef argumenten & voorbeelden.

waarom noem je ze nog jouw vriendinnen? je verdient beter dan hun!
en nooit zeggen dat ‘‘ze mooier zijn dan jij bent’’ want iedereen heeft zo z’n eigen mooie kant…

en zowieso als je ze als ‘‘vriendinnen’’ houdt, moet je gewoon niet tegen hun zeggen dat je diegene leuk vind, want dan kunnen ze ook niet flirten met hem :wink:

Echt lullig van jou zogenaamde vriendinnen.
Ik zou niet echt graag vrienden met ze zijn, vertel ze iig niet meer wie je leuk vindt dan.

[fgcolor=#E6542C]Dat je vriendinnen dit doen, is niet tof natuurlijk
Heb je ze als is verteld dat je het echt niet fijn vind? Dat je al niet zo zeker voelt, en je het fijn zou vinden als ze je eens de kans gaven om echt met een jongen aan te leggen?[/fgcolor]

Ik zou eerst beginnen met niet meer vertellen wie je leuk vind.
eens even kijken hoe dat gaat.

ik noem hun geen vriendinnen :flushed:

Zulke meisjes, zijn niet je vriendinnen. En dat kan je zelf ook wel bedenken.

Ga om met leuke meisjes. (:

Nee inderdaad, dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit las.
Dat noem je toch niet je vriendinnen ?

Sorry hoor, maar iedereen noemt jouw vriendinnen ‘geen echte vriendinnen’ maar dat kan je niet hierop baseren, kijk, als het 1 vriendin is oké, maar je kan moeilijk zeggen dat al je vriendinnen verkeerd zitten, misschien zoek je zelf iets te ver?

heb je het nou gelezen of niet? ze zegt toch vriendinnen =p
en als mijn vriendinnen dit zouden doen zou ik ze allang gedumpt hebben en nieuwe hebben gezocht die me het wel gunnen.

Ja, ik heb het gelezen, want ik ga toch niet op iets reageren wat ik niet heb gelezen. Volgens mij snap jij alleen mijn standpunt niet.

Want ik kan me niet voorstellen dat al je vriendinnen flirten met de jongens die jij leuk vind. Of ze moeten afgesproken hebben: goh, laten we allemaal met haar crush flirten. Maar dat lijkt me duidelijk van niet. Wat ik bedoel te zeggen is: wie zegt dat die vriendinnen jou niet echt willen helpen? En btw, wat is er mis met hem op msn hebben ofzo, kom op, je hoeft echt niet direct bang te zijn dat je vriendinnen hem afmaken.
Kijk, als één vriendin de hele tijd gaat lopen flirten met jouw crushes, is het wat anders, dan kan je duidelijk zien dat ZIJ zo doet, maar je kan moeilijk zeggen dat al je vriendinnen fout zitten. Waarschijnlijk zie je het verkeerd omdat je erg onzeker bent op het gebeid van jongens, omdat je jezelf ook lelijk vind enzo, en denk je daarom dat je vriendinnen op de jongens die jij leuk vind azen en je bang bent dat die jongens je vriendinnen leuker vinden, terwijl dat niet zo is.

Ik ken dat soort meiden. Ik ken ze dan niet als vriendin maar gewoon als klasgenoten en dat is al erg genoeg.
Heus, vertel hen gewoon niet meer wie je leuk vindt, dat is het beste wat je kan doen. Zelfs al dump je hen, ze zullen nog steeds blijven flirten. Vertel gewoon niks meer en flirt stiekem gewoon zelf met die jongens =)

Dat noem ik geen vriendinnen hoor…
Als ik jou was, zou ik ze niks meer vertellen over wie je leuk vind. Lekker voor jezelf houden!.. lastig hoor dat soort meiden…

:sob::muscle:

Wow…
weet je zeker dat t je vriendinnen zijn?
want eigenlijk is t nogal heel er aso =S
mss moet je gwn eens zeggen wat je ervan vind en hoe je erover denkt?

misschien moet je met andere meiden om gaan gaan (huh, volgens mij klopt t wel.maarja :stuck_out_tongue:)
en als ze aardig zijn enzo, deze vriendinnen gwn laten…want dit zijn geen vriendinnen.

ik heb ook fake-vriendinnen gehad, en tja, daar heb je echt niets aan…
maar als zij het zo spelen, kan je mee gaan spelen.
iedereen is anders en heeft positieve en negatieve kanten,
dus k denk, dat je moet kijken wat t mooiste aan jezelf is, dat accentueren
en hun spelletje mee spelen :cold_sweat:
succes =)

idd, denk alleen dat ze dan misschien zeggen dat ze het nogal ‘‘flauw’’ vinden maar is denk ik wel het beste als je het gewoon met ze over hebt.