Mijn vriendinnen en sex?!

Mijn vriendinnen zijn allemaal een beetje scheinheilig,`waaronder ik zelf ook ze zijn het er allemaal van overtuigd dat ze pas sex met een jongen willen als ze minstens 16 zijn.
Naja, ik deed net alsof ik het der mee eens was.
maar goed? ik ben 14 en heb gisteravond sex gehad met mijn vriendje,
en t was zoo fijn en leuk!
maarja, dit vertel ik ze natuurlijk niet. maar ik denk dat ze er eigenlijk niet eens allemaal zo over denken, maar niet willen afgaan in de groep?
wat vinden jullie, 14 te jong?

ja , ik vind 14 te jong

ligt aan de situatie. als je al een tijd met een jongen samen bent en je bent er klaar voor, waarom zou je dan nog wachten; zelfs als je 14 bent.
dat je vriendinnen er nog niet klaar voor zijn, hoeft niet te betekenen dat jij dat ook nog niet bent.
ik zou het sowieso wel vertellen. zulke dingen horen ze wel te weten vind ik!

wel een beetje jong. maar hallo… als je je er goed bij voelt… no problem toch!! zorg alleen dat je t veilig doet haha :jezus: . en nouja wat je vriendinnen betreft, ik denk dat je dat soort dingen niet echt kan plannen. zullen ze zelf ook wel merken als ze een vriendje hebben waar t echt goed mee zit… vertel t ze gewoon!

Ik ken onwijs veel mensen die op hun 14e zijn ontmaagd, dus ik vind het niet te jong. Bovendien kun je niet zomaar zeggen dat iemand van 14 te jong is, de ene 14jarige gedraagt zich volwassener dan de ander. Maar over het algemeen vind ik 14jarigen wel volwassen genoeg hoor;].

Ik vind 14 ook te jong , ik denk niet dat je er zo jong al klaar voor kan zijn
Maar da’s ieder voor zich natuurlyk

Ik zal het ook aan sommige vriendinnen niet vertellen, want sommigen zijn zo van. ja sex alleen na het huwelijk.
maar alleen mensen die je echt vertrouwd, daar zou ik het tegen zeggen.

xx’

ik vind het een beetje stom je zegt dat zij schijnheilig zijn.
heel veel mensen zijn er later dan jou klaar, mag et?

ik vind zelf 14 ook nogal jong, maar het is ieder voor zich

ik bedoel niet echt schijnheilig,
maar ik denk dat de meeste er allang klaar voor zijn, maar de niet voor uit durfen/willen komen. snapje wel?

Idd, vooral omdat jij degene bent die schijnheilig bezig is.
Ik vind het jong maar dat moet je zelf weten, en ik zou het verder wel aan je vriendinnen vertellen… :slightly_smiling_face:

Ik vind veertien best jong, maar als jij het wil dan mag het toch? Als je er klaar voor bent, dan ben je er klaar voor. Dan hoef je niet te zitten wachten totdat je eindelijk je zestiende verjaardag viert zodat je sex mag hebben. Ik durf te wedden dat als ik nu een vriendje zou hebben, we ook verder zouden gaan dan zoenen. Ik zou er klaar voor zijn denk ik. (En ja, ik ben nu nog 14) Als jouw vriendinnen echte vriendinnen zijn, kan je het ze gerust vertellen. Als ze je uit de groep gooien omdat je sex hebt gehad voor je zestiende… nou dan weet je genoeg, toch? Ik ken genoeg mensen die op hun veertiende al zijn ontmaagd, trouwens (ja, tweedeklassers die zwanger raken en de MA moeten halen). Jij vindt het fijn om nu al sex te hebben, dus mag het! Er zitten geen regels aan sex vast (als je geen bepaald geloof hebt tenminste) en de wet zegt niet dat het niet mag voor je zestiende.

Marit heeft gesproken.

maar dat moet je voor jezelf uit maken

Ik vind 14 te jong, maar dat moet je zelf willen. en ik vind het raar dat je van je vriendinnen zegt dat ze schijnheilig zijn, terwijl jij toch echt de schijnheiligste bent! als zij het nu nog niet willen, dan is dat toch goed, niet iedereen begint er zo jong mee.

wat zijn dat nou voor vriendinnen als je ze niet eens kunt vertellen dat je sex hebt gehad!
Ik was ook net 15 toen ik voor het eerst sex had, geen moment spijt van gehad. ebn nu 3 jaar met hem samen, en hoop hetzelfde voor jou!

ik vind het te jong

-

Ik vind 14 wel een beetje jong,
ik wil pas sex als ik zeker weet dat de
jongen bij me blijft, en het niet alleen
voor de sex doet. En ik wil dat het
speciaal is en als ik er helemaal klaar
voor ben. Ik denk niet dat ik er op mijn
14 al klaar voor zou zijn, als ik jou was
ik een tijdje gewacht. Hoe oud is hij?
xx’

nou ik vind datje zelf moet weten wanneer jij der klaar voor benthoor.
en je vriendinnen horen het wel te weten, het zijn niet voor niets j e
vreindinnen toch. als je zegt hoe fijn en leuk je het vond zullen ze
vast wel blij voor je zijn?