mijn vriendinnen denken dat ik lesbisch ben?! :(

denken jullie ook dat zij mij lessbisch vinden? en wat moet ik nu met ze?
  • ja ik denk ook dat ze dat vinden hoe ze doen enzo.
  • nee ik denk dat ze gewoon aan het dollen zijn.

0 stemmers

mijn vriendinnen denken dat ik lesbisch ben. ze hebben het nog niet persoonlijk gevraagd ofzo maar ze doen raar tegen me vandaag op school was ik zou met een vriendin en die zij we moeten wat aan je vragen, maar ik vind het lullig om te zeggen. ik zij zeg nou gewoon, zij ze nee. later die dag kwam ik naar ze toe en zij er één gelijk nee ga weg, je bent slecht. later die dag bij de kluisjes was ik me jas aan het pakken gaan ze daar aan iedereen vragen of die lesbisch is ze kwamen toen aan bij mij ik zij nee ik val op jongens. toen keken ze elkaar gelijk met grote ogen aan. ze sluiten me voor de rest ook best wel buiten. en schelden me uit. maar als ik alleen met één van de drie ben dan zijn ze allemaal stuk voor stuk heel aardig en zijn ze weer als voor dat ze raar gingen doen.
ik denk dus dat ze denken dat ik lesbisch ben maar dat ben ik niet!
ik voel me heel rot! wat denken jullie?
xxx

Wat een kinderachtige ‘vrienden’ heb jij zeg. Wow, als dat mijn vriendinnen waren dan zouden ze wel zien hoe ik ze van een brug afduw. Oke, nee, dat is teveel gevraagd.

Maar dat uitschelden alleen al, pff ik kan daar zo niet tegen. Gewoon negeren, dan stoppen ze vanzelf wel, en geloof me, jij weet en verdient veel beter. Zielige meisjes hoor, héél kinderachtig.

Ziekelijk kinderachtig.

Sorry hoor, maar wat een rare meiden. Dat zijn geen gewone vriendinnen.
Het liefst zou ik tegen je willen zeggen ‘laat gaan’, maar ik snap dat dit niet zo makkelijk voor je is.
Neem 1 van die meiden apart en spreek haar even goed aan. Laat zien dat ze dat schelden bij jou niet hoeven te flikken. Als je direct al laat zien waar je niet van gediend bent dan zullen ze er minder snel mee doorgaan.

Die meiden zijn geen vriendinnen, ik zou ze lekker laten barsten.
Het is achterlijk dat ze het niet gewoon vragen. En zelfs al zou je lesbisch zijn, so what?

Typische pubers. :’) Wat een kutwijven. Sommige kinderen kunnen gewoon echt gemeen zijn. Misschien moet je eens vragen of misschien een van hun lesbisch is omdat ze er zoveel mee bezig zijn.

Weg met die vriendinnen

Dat zijn inderdaad geen echte vriendinnen. Vreemd dat deze ‘vriendinnen’ ineens zo raar tegen je doen. Ik zou ze er persoonlijk op aanspreken, het liefste 1 op 1 anders sta je er alsnog alleen voor.

Walgelijke wijven. Je bent beter af zonder ze hoor meid!

Lesbisch of niet, vriendinnen horen je te accepteren zoals je bent. Jouw vriendinnen doen dat duidelijk niet, en hebben niet eens het fatsoen om dat normaal ter sprake te brengen. Ik zou ze daar echt op aanspreken, een op een is dat inderdaad wat makkelijker. Is er niet één vriendin waar je wat beter bevriend mee bent? En als ze dan nog niet ophouden, gewoon je neus optrekken en ze links laten liggen.

[/b]
dit dus :slightly_smiling_face: Mij waren ze op m’n werk ook heel de tijd aan het plagen dat ik op een collega verliefd zou zijn (wel een jongen). Ik heb toen er nog 1tje erover bleef zeuren ook gewoon gezegd van: volgens mij moet jij met hem trouwen ofzo want jij bent er toch wel veel meer over bezig dan ik hoor. En hij is nu ook opgehouden :wink:

Maar ik vind het wel kinderachtig van hun. Ze kunnen er eens mee lachen en plagen, maar ze gaan er inderdaag een beetje te ver mee. Ik zou ze gewoon laten vallen. Maar dat is wel lastig natuurlijk :frowning_face:

Het is zij zei, niet zij in het iets zeggen…
Dat terzijde.

Ik vind die vriendinnen niet cool.
Ik zou dat ook tegen ze zeggen. Als jullie iets tegen me hebben, wel of niet lesbisch, zeg het dan gewoon of houdt je mond.
Als zij daar wel of niet op reageren kan je met ze in gesprek gaan of weglopen.

Ik zeg dumpen die ‘vriendinnen’

wat kinderachtige meiden. ik snap dat lastig is ze te laten gaan,ga gewoon goed met ze praten. en als je het zou zijn,so what!?

PS:hoezo denken ze trouwens dat je lesbisch bent?

Wat een leuke vriendinnen heb jij zeg!

Not!

En so what als je lesbisch zou zijn? Als het echte vriendinnen zijn dan accepteren ze je. No matter what. Lekker kinderachtig zijn ze.

Dat zijn toch geen vriendinnen? …

Zoek andere mensen om mee om te gaan. Vind het sowieso raar dat ze aan iedereen vragen of ze op vrouwen vallen. Snap niet waarom ze dat zo graag willen weten en waarom het ze überhaupt iets aan gaat.