Mijn vriendin..

Ik heb een vriendin die nu al ruim een jaar met een jongen afspreekt die een vriendin heeft…
Ik zit hier zelf best mee ,omdat je dat niemand gunt.
Ik heb haar al heel vaak proberen wijs te maken dat dit gewoon niet kan.
Als ze bij mij is smst hij haar wanneer ze af gaan spreken enz.
Laats gingen ze savonds wat doen terwijl hij smiddags met zijn vriendin aan het winkelen was, hun gaan al bijna samen wonen enz enz.
Ook hebben hun nu ruim 3 jaar wat ( die jongen en zijn vriendin).
Die vriendin van die jongen heeft al eens berichtjes gehad maar ze wil het gewoon niet geloven.
Laatst kreeg mijn vriendin een berichtje op hyves van dat meisje als zij sex heeft gehad met haar vriend, zij antwoordde hier natuurlijk een nee op en zij geloofd het.
Eigenlijk is het mijn probleem niet eens, maar ik vind het zo zielig voor dat meisje en ben eigenlijk een beetje boos op mijn vriendin.
Iemand misschien een idee om het haar aan haar verstand te brengen dat dit gewoon niet kan?

Dat kun je niet denk ik. Misschien moet je haar eens flink duidelijk maken dat die jongen niet van haar houd en dat als het er op aankomt hij voor zijn vriendin kiest. Meer kun je niet doen denk ik.

Heb ik al meerdere keren gezegd.
Maar ze heeft zelf ook iets met een jongen.
Dus het is gewoon puur voor de seks enz.
Ze voelen ook niks voor elkaar zegt ze…

^ ben het daar mee eens. Je kan er niet veel tegen doen. Het is iig belangrijk dat je haar waarschuwt en laat weten dat je er niet mee eens bent waar ze mee bezig is.

-

idd wat een sukkels!
hij houd van zijn vriendin maar gaat vreemd?
je vriendin weet dat hij een vriendin heeft maar vind het niet erg?
en liegen!

oja ontopic;
als ik ou was zou ik heel boos zijn, ookal is het neit jouw vriendje en ookal zijn het volgens jezelf jouw zaken niet ik vind dat je gelijk hebt!
dit kan zo echt niet, desnoods ga je naar dat meisje toe dit verdient ze niet!

eigenlijk zijn het jou zaken niet maar dit is best zielig dus misschien is het toch beter als je dit tegen dat meisje zegt xx

Ik zou het even aan alledrie duidelijk maken.

Jou vriendin moet niet zomaar gaan flikflooien met een jongen die een vriendin heeft, dat is gewoon ontzettend respectloos.
Die jongen die is al helemaal fout, je gaat gewoon niet met twee meisjes, dat is zó zielig. En al helemaal dat je met 1 meisje alleen gaat voor de seks, en verder niks wilt. Ik bedoel, als hij voor 2 meisjes beide wat voelde, had ik het nog kunnen begrijpen.
Die vriendin moet inzien dat ze echt een héle verkeerde vriend heeft. Echt heel zielig vind ik het voor haar.

Je krijgt waarschijnlijk knallende ruzie met je vriendin,
maar ik zal het toch tegen dat meisje zeggen.
Stel dat jij een vriend had en hij bleek seks te hebben met andere meisjes, dan zou jij ook willen dat iemand het je vertelde.

Dus ze hebben wel seks met elkaar? Als dat zo is, weet ik niet meer te zeggen dan: Wow…

ik zou het alle 3 even duidelijk maken ookal heb jij er niks mee te maken

-je vriendin vertellen dat dit gewoon niet kan
-die jongen vertellen dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn vriendin
-die vriendin wijs maken dat hij met een ander afspreekt

en trouwens heeft jou vriendin en die jongen gezoend seks gehad zo niet dan is er toch niks aan de hand?

ze hebben al super lang seks, ze spreken ook puur af voor de seks.

ze hebben al super lang seks, ze spreken ook puur af voor de seks

Ik zou gewoon aangeven dat je het er niet mee eens bent, met wat zij aan het doen is. En wat je al zei: het is jouw zaak niet. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken.

Ik zou haar verklikken, omdat ik zo’n iemand niet als een vriendin zou zien.