Mijn vriendin

Hoi meiden! Ik had laatst ruzie met een vriendin, en ik had mijn allerbeste vriendin verteld erover. Maar toen had ze het dus aan het meisje waar ik ruzie mee had, verteld. Dat meisje werd weer boos op mij. Ik vroeg aan mijn beste vriendin waarom ze dat gedaan had. Ze zei dat ze het niet gezegd had. Maar dat geloofde ik niet, want mijn beste vriendin had het op whatsapp verteld, dus ik heb screenshots gekregen. Kan ik mijn beste vriendin nog vertrouwen? Want we zijn al sinds de kleuter bff’s en nu zit ik in de tweede en zijn we nog steeds beste vriendinnen. Iemand tips?

Dus eerst ‘‘verraad’’ ze je, en tenslotte liegt ze tegen je. Ja, zal raar zijn dat je je vriendschap hiervoor opgeeft. Maar ik zal haar zeker eens flink op de vingers tikken.

Dit zou je niet door de vingers moeten zien. Ze liegt tegen je, en verraad je? Geef die maar eens een zweepslag van links.

Zou je niet gewoon even gaan praten met haar ipv hier om hulp vragen? Misschien is ze gewoon bang om het tegen je te vertellen, je hoeft niet gelijk helemaal de vriendschap op te geven door een klein indicentje.

Kinky