Mijn vriendin, wat nu???

Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het goeie subfora is, maarja.

Mijn vriendin moet op school nu vast naast een enorm dood en irritant meisje zitten. Helemaal achteraan zonder iemand (behalve een paar gestoorde jongens, maar die tel ik niet mee) En nu voelt ze zicht best wel rot, omdat dit de tweede keer is. Hoe kan ik haar helpen? (we gaan zoiezo nog wel naar de mentor of ze een andere plek kan krijg)

gewoon naar de gene gaan die de groepjes heeft gemaakt x)
verder kan je niet zoveel doen xD

ja inderdaad naar je mentor gaan, maar of dat helpt weet ik veel

Och wat VRESELIJK, wat zal zij het zwaaaaar hebben. :crazy_face:

Gewoon naar je mentor toe gaan en als die niks verandert heeft ze gewoon pech, ik vind dit nou niet bepaald iets om je vreselijk rot om te voelen.

Je bent niet in de klas om te kletsen, nu kan ze tenminste haar aandacht behoorlijk bij de les houden?

Ik heb dat ooit ook eens gehad, ik zag het écht niet zitten.
Maar uiteindelijk viel het wel mee, ik werd zelfs een soort van bevriend met dat meisje, alleen één jongen bleef belachelijk tegen me doen.
Het kan dus ook meevallen, wacht eventjes af. :slightly_smiling_face:
Als het echt niet gaat, ga dan pas naar je mentor.

het kan allemaal wel meevallen zoals VintageROCKS al zei

Waarschijnlijk moet ze niet voor niks daar zitten?
Gewoon laten gaan dus, het is niet het einde van de wereld. Sowieso, oordeel niet zo snel over mensen, dat meisje kan best meevallen.

^ Inderdaad, het is vrij makkelijk om gelijk maar over iemand te zeggen dat ze ‘dood’ of ‘irritant’ is. En dat zelfde geld voor die jongens, ik weet niet in welke groep of klas je zit, maar jongens zijn nou eenmaal een stuk ‘flauwer’ om het maar even te noemen. Ze zal daar in ieder geval niet voor niks zitten. Laat het gewoon zo, indelingen van een klas veranderen om de maand of zo.

Sorry, maar volgens mij is dat echt geen ramp.

gewoon minder aanstellen.

Mentor.

Wauw wat een ramp zeg, dit overleeft ze vast niet… -,-’

`suck it up…

Ze overleeft het wel…

Pfff… irriteer me een beetje aan dit soort topics.

:grinning_face_with_smiling_eyes: sorry dat moest even

Nee, ik snap idd dat ze het even niet meer ziet zitten. Misschien moet je hulp zoeken? Jeugdzorg, psycholoog?

Veel succes nog :wink:

ja ik denk ook dat ze beter hulp kan gaan zoeken. wat rot voor haar!!! zolang ze maar een zelfmoord pogingen gaat doen he

moet ze daar echt altijd zitten? Of is dat maar bij een vak (dus een paar uur per week?) Want als dat laatste het geval is dan moet ze die paar uur maar even doorbijten! Als het voor altijd is dan zou ik het eerst even proberen en als het dan echt niet te doen is kun je altijd nog naar je mentor!