Mijn vriendin vindt hem ook leuk..

Haii allemaal,

ik weet niet of jullie hier op gaan reageren(hoop het wel), maar ik wil iig even mijn verhaal kwijt:

Ik vindt een jongen bij mij op school heel leuk maar ik ken hem verder helemaal niet en hij mij ook niet. We hebben wel soms oogcontact/lachen maar meer niet.
Maar ik had dus eindelijk deze week bedacht dat ik hem maar op hyves moest uitnodigingen, kom ik erachter dat een vriendin van mij hem ook leuk vind.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen? Die vriendin had al voorgesteld dat we gewoon allebei een reactie op zijn foto geven, maar ik ben bang dat hij dan denkt dat het meer een grapje is terwijl ik het wel serieus bedoel…

nouja ik hoop dat jullie iets van advies ofzo hebben,
(btw; hij is 17 en doet examen en ik ben 14…)

Update:
oke hij is ondertussen al van school af ik heb nog wel een paar keer met hem gepraat op school en spreek hem ook nog best vaak op msn. zal alleen nooit wat worden tussen ons maar ik heb me er al zoveel mogelijk bij neergelegd.
mijn vriendin heeft sinds 2/3 weken ook een vriendje dus…
maar alsnog bedankt voor alle reacties

nouja zolang je m niet kent, kun je nog niet zo veel he :blush:

Dus je vriendin heeft ook nog geen contact met hem? In dat geval zou ik hem gewoon uitnodigen op hyves, en dan krabbelgesprekje beginnen met “Hee jij zit toch ook bij mij op school…” etc
Wees trouwens wel gewoon eerlijk tegen je vriendin, want ruzie om een jongen is écht niet leuk -.-

En als ik jou was zou ik opschieten… Voor je het weet is hij van school en zie je hem misschien niet meer! Grijp je kans meid!

dit klinkt gewoon als een kleine crush. Iets dat een vriendschap verbreken niet waard is. Maar ja , als je het dan echt serieus bedoelt :
Zolang niemand echt met 'm flirt ofzo , is hij ook van niemand. Doe gewoon je ding.
Maar als je er aan begint , weet dit dan zeker : die vriendschap zal het niet of met moeite overleven.

ik maak bijna hetzelfde mee,
verliefd zijn op iemand die je niet kent voelt zo slecht.
vind ik toch.

• ken je geen vrienden van hem of vriendinnen? zo ja, probeer achter zijn nummer te komen en stuur een smsje bv ‘Heej, het was leuk hé gisteren?’ en als hij stuurt ‘Wie ben je en wat gisteren?’ dan zeg je ‘Oh ik dacht dat je iemand anders was’ en zo kan je aan de praat komen en hem misschien leren kennen.

niet dat je hier veel aan hebt …

Hmm…
Ik vind dat altijd lastige situaties.
Jullie zijn vriendinnen, dan zouden jullie dus af kunnen spreken om verder niks met hem te doen, omdat jullie dus vriendinnen zijn.
Maar aan de andere kant zou een van jullie ook kunnen zeggen dat een van jullie die jongen mag ‘hebben’ omdat je het de ander gunt, ook weer omdat jullie vriendinnen zijn.

Mogen de beste er met hem vandoor gaan.
Niet met vriendin uitgebreid over kletsen en contact zoeken met die jongen.
Hoppa. touw in eigen handen nemen.

vriendschap voor boys.

Ik heb het zelf ook meegemaakt,
maar mijn vriendin&ik hadden niet echt een crush, maar we kwijlde wel allebei weg bij zijn foto.
toen ik haar vertelde dat ik hem leuk vond, vond ze het raar en snapte ze me niet.
ik had voor haar geheim gehouden dat ik zijn nummer had, en later ook dat ik wist dat hij mij leuk vond.
Later heb ik haar verteld dat ik hem leuk vond en hij mij ook, toen was ze blij voor me, maar ik kon merken dat ze stinkend jaloers was.
Je moet echt een hele goede vriendschap hebben omdat te kunnen overleven…
Ik heb dat jaloerse gedoe maar een beetje genegeerd.
maar na een maand was het over, met die jongen dan…

Als jullie 'm beiden leuk vinden, niemand aankomen (:
doen wij.
maaaar, misschien gunt je vriendin je ook wel geen vriendje, en dat ze gaat zeggen dat zij hem ook leuk vind, zodat jij er niks mee krijgt.

Waarom allebij niet aan komen ik bedoel die jongen kiest toch ? die 2 meiden niet?! Als die jongen nou smoor is op Meisje1 maar niet op Meisje2 dan heeft Meisje2 toch gewoon pech en dan heeft meisje1 met die jongen.

tsja. Maar dat is dan weer zielig voor de ander, als we er allebei gewoon niet aan beginnen. en anders gaat straks de jongen boven de vriendinnen staan oid.

hmm ik weet dat ze bij Totally Spies de jongen lieten kiezen en dat ging best wel goed geloof ik want toen koos die jongen een ander meisje. Mandy of zo? In ieder geval hadden ze geen ruzie en had die jongen ook wat die wilde (alleen geen smaak. sam is het hotste van de Totally Spies).
Ik weet het totally spies verhaal overigens niet meer helemaal, dus het kan dat het niet klopt. Maar ik denk dat het idee zoals het hier staat wel een redelijk advies is. Maar correct me if i’m wrong.

Eigk zou ik het gewoon laten als ik jou was. Vriendschap is toch belangrijker dan een ‘onbekende’ jongen, dalijk krijgen jullie ruzie en kom je erachter dat die jongen jou niet wilt bijv. en dan ben je ze allebei kwijt. En besides, hij is 17 gaat van school af neem ik aan. Dus dan zal je hem zowieso niet vaak meer zien, dus weet niet of je dat jezelf aan wilt doen.

Wat Snozz zegt. Plus zou ik er aan toevoegen dat ik niet weet of jullie als veertienjarige veel kans hebben bij een zeventienjarige. Toen ik in mijn laatste jaar zat, had geen enkele mannelijke kennis van me een relatie met iemand die meer dan twee jaar jonger was. Maar dat kan natuurlijk altijd anders.

O ik heb precies het zeldfde gehad. (een iets jongere jongen dan) Ik vond hem leuk maar ik kende hem niet, en mijn vriendin had het zelfde. Toen had ze hem dus toegevoegd op hyves en twee weken later hadden ze verkering.

Ik zeg je, dat was niet leuk.Ik zou gewoon niet met hem nemen, het verpest je vriendschap.

Ik wil niet lullig overkomen ofzo, maar ik denk niet dat een jongen van 17 iets zou willen met een meisje van 14.

hmm, ik ken ook een jongen die is erg volwassen en die is net 19 geworden en zelf ben k 14, ik vind het wel oud maar hij had er geen problemen mee maar dat kan ook liggen omdat ik niet echt 14 lijk voor mn leeftijd.

Ik heb ook een vriendschap verloren door een jongen en heb er nu spijt van. Dus spreek met je vriendin af dat jullie beide geen contact zoeken met die jongen.

een jongen die totally spies kijkt :grinning_face_with_smiling_eyes: