mijn vriendin slet???

nou, ik heb dus een vriendin, en eerst zat ze op een andere school waar alle jongens haar niet leuk vonden en zo (ze had wel vriendinnen). maar nu is ze naar mijn school gekomen omdat ze ging verhuizen en hier vinden de jongens haar wel oke… maar laatst gingen we met wat mensen naar een feest en daar heeft ze met 3 jongens gezoend!!(die ze allemaal niet kende) en zij vond dat wel normaal omdat ze “ontzettend veel vriendinnen had die met nog wel meer jongens zoenden” maar ik vind dat niet normaal!! ik bedoel… dat is toch slet!?

wat vinden jullie?

bij mij is het juist omgekeerd ze ging naar een andere school en is het neukbalkon van de omgeving geworden xD
maar anyways ja ik vind dat sletterig

verplaats naar lifestyle. let vboortaan even op waar je het plaatst.

hooi hxc :grinning:

hee
ja dat is sletterig ja.

ja ik vond het ook al nogal slet

ja 3 op 1 avond is best wel slet…
maar het is toch niet echt een probleem ofzo als ze er niemand mee kwetst…
of doet ze dat wel?

*of wou je gewoon bevestiging van dat ze een slet was?*

Eerder aandachttrekkerig, ik vind dat niet echt bij de definitie slet horen.
Tenzij ze dit echt vaak doet, dan wel.
Volgens mij komt ze aandacht tekort.

jaa dat vind ik best wel sletterig… ik snap je vriendin wel want nu zien de jongens haar wel zitten en geniet ze er met volle teugen van xD
maar je kan wel voorzichtig aan haar vertellen dat je het wel een beetje sletterig vind.

ja maar ik heb dus al verteld dat ik dat nogal slet vind maar dan zegt zij dat ze dat wel gewoon vind… en ja ik wou ook gewoon even kijken wat andere ervan vinden.

en ik vind dat ze er ook een beetje te trots op is… is namelijk niet echt iets om trots op te zijn…

nee is idd niet iets om trots op te zijn ze wil gewoon aandacht dan…

ik vind dit gezien de situatie niet erg sletterig… ze is gewoon blij dat ze nu wat aandacht van jongens krijgt? alleen ze moet niet te ver gaan hierin…

Persoonlijk vind ik het sletterig ja

Ja, dat vind ik sletterig.
dit is wat mijn vriendin doet:
Ze heeft een vriendje, en op feesten is hij er vaak ook met zn vrienden. En zij gaat dan telkens met z’n beste vriend dansen en ook echt met zijn handen op haar kont en het scheelt een cm of ze zoenen elkaar.
En dan komt iedereen naar mij toe: ‘waarom doet ze dat? Waarom staat ze voor zijn neus met zn vriend te dansen?’ Want ze weet dat haar vriendje en niet van durft te zeggen, omdat hij gewoon té lief voor dr is…
Oh. en in de kerstvakantie had ze belooft minder sletterig te doen, en later flikt ze me dat weer?
Sorry, hoor. Maar ik moest het ff kwijt.

Ja dat vind ik sletterig, en echt niet normaal!
Ik ken ook wel meisjes die dat met nog wel meer jongens hebben gedaan maar ik begrijp hun echt niet hoor… :stuck_out_tongue: Hoe bedoel je, die hebben bevestiging nodig. Overigens niet lullig bedoeld tegenover je vriendin, maar het blijft raar :wink: Word zelf alsjeblieft niet zo :stuck_out_tongue: Haha.

Uh nou dat heb ik ook wel eens gedaan op een hockeyfeest ofzo vind het niet zo heel sletterig ofzo als dat een keer gebeurd al gebeurd het nu elke week dat is dan weer een ander verhaal. Ik vind hier op girlscene dat mensen je al heel snel een slet vinden ook in dat topic met hoeveel jongens je hebt gezoend daar word ook heel vaak slet gereageerd terwijl ik dat met mensen uit mijn omgeving vergeleken het allemaal best mee vind vallen maarja misschien zijn wij dan allemaal wel sletten haha.

beeetje slutty is het idd wel, maarja als zij zich er goed bij voelt, Het is niet jou probleem toch? zolang je het zelf maar niet doet =D !

je leeft maar een keer en het geloof mij, het is leuk voor één avondje hoor! ik denk niet dat je er zo’n big issue van moet maken want ze genoot gewoon van de aandacht en dat is echt niet zo vreemd. als ik het inderdaad vergelijk met mijn omgeving hier, is dat écht niet raar!