Hallo meiden,
Een vriendin van mij is verliefd op een jongen en hij zegt ook dat hij verliefd op haar is. Mooi, behalve dat hij een vriendin heeft waar hij beweert het snel mee uit te maken, maar het heeft tijd nodig. Zij is zo verliefd op hem en ze denkt dat hij het wel uit maakt. Intussen zoenen ze en hij heeft haar gevingerd, maar ze zegt dat ze nog geen seks met hem heb tot hij het uit heeft gemaakt. Oke, maar toen kwam er ook nog eens bij dat hij ook gevoelens heeft voor nog een ander meisje. Dus mijn vriendin helemaal boos op hem, dus hij zei dat ze zich niet druk hoefde te maken, want hij had niet met haar gezoend en vond haar (mijn vriendin) het leukste van hun drie. Toen was ze weer helemaal verliefd en is ze weer bezig met flirten via ping en zoenen enzo.
Ik weet zeker dat deze jongen haar aan het lijntje houdt, anders had hij het allang uitgemaakt met zijn vriendin als hij zo verliefd was geweest. En van nog een ander meisje was dan al helemaal geen sprake. Maar mijn vriendin gelooft alles wat hij zegt. Ik probeer op haar in te praten, maar dan zegt ze ‘stop erover’ of ‘laat me zelf beslissen wat ik doe’. Dus ik hou me mond er nu over, maar ik weet gewoon dat ze straks gekwetst word en dat kan ik toch ook niet laten gebeuren?
Wat moet ik nou doen?
Gr. Kim