Mijn vriendin komt maar niet klaar

Heej iedereen,
ik ben dus een jongen en ik heb een probleem, mijn vriendin komt maar niet klaar.
Ik ken ze al 4 jaar en we zijn al 6 maand samen.
Ze is voor mij nog nooit zo ver gegaan en vingerd haar eigen ook niet. dus is nog nooit klaar gekomen
De seks is heilig en hemels voor haar en voor mij, als ik haar vinger of bef vind ze het ook hemels.
Mijn vorige vriendin als ik haar vingerde kwam ze wel klaar ‘hoogtepunt’.
als ik bij mijn huidige vriendin meer dan 15 a 20 minuten vinger komt ze nog niet klaar…
We hebben er al heel veel over gepraat, ze verteld dat ze na een bepaalde tijd trillingen en schokken krijgt, en op een bepaald moment niet meer ‘aankan’ en wilt dan stoppen…
Moet ik dan nog heel eventjes doorgaan ofniet? of wat kan ik doen? ik snap het niet zo goed…

Mag niet hier, doei.

Wat mag hier niet?

Girlscene, hè?
Doei

Vriendin vind het te akward om zelf te posten…
Aub help…

ten eerste: Waarom vergelijk je je ex met je vriendin van nu? en het heet niet voor niets GIRLscene. Verder heb ik geen idee wat je moet doen, laat het aan je vriendin over hoe zij zich voelt en wat zij dan wilt.

Wtf weet je wat voor dingen hier staan.
en wat is daar nou awkward aan + ze is geheel anoniem.

Doei

nee als ze wil stoppen moet je dus niet door gaan

Wat doet iedereen hier moeilijk zeg. Deze jongen vraagt gewoon om tips, en omdat hier veel meisjes zijn is de kans groot dat hij hier tips kan krijgen.

rot op.

Ik vraag gewoon raad over DIT bericht, ik kijk niet naar andere dingen.

Bespreek dat met haar niet met ons.

DOEI.

ZE WEET HET NIET schreef ik …

Waarom denk je dat wij het wel weten dan. Ik kan het niet ruiken.

dat heeft een reden, he…

Alsof wij kunnen ruiken wat zij wilt.

ze weet wat ze lekker vind, maar ze ‘kan het op een bepaald moment niet meer aan’ omdat ze zo gevoelig is…

ga weg! wat is er niet duidelijk aan GIRLscene? het heet niet voor niets zo hoor!

Jammer joh.

Los het lekker met je vriendin op joh :’) Vindt ze vast heeul fijn dat je het op internet bespreekt.