Mijn vriendin is niet altijd aardig

Wat moet ik doen!
Mijn vriendin doet soms heel raar tegen mij. ik weet niet wat ik moet zeggen tegen haar ze doet soms gewoon als een Bitch tegen mij.
Maar soms is ze ook gewoon super aardig.
En als we ruzie hebben moet ik het altijd goed maken, alsof ik altijd de gene ben wie de ruzie heeft gemaakt.
ik weet het gewoon niet meer willen je jullie alsjeblieft reageren met tips !
XXX Louke
Dankjulliewel voor de tips ik denk al dat ik weet wat ik moet doen !

Niet meer goed maken als er ruzie is, je laat over je heen lopen!!
Dumpen dus.

Voortaan een duidelijke titel aub!

-

ik weet dat de situatie van vriendschap je stemming beinvloedt en ik denk dat het beste is om gewoon met haar te praten, maar laat de woorden ‘bitchy’ enz dan niet vallen, want dan zal ze een beetje kwaad worden.
Maar maak gesprekken als, ‘…, scheelt er iets? Je doet soms vreemd tegen me en dat is niet leuk weetje… als er iets is kan je eht bij mij kwijt, want je weet dat we goede vriendinnen zijn, hé’

hey, hey.
Das best rot dat je vriendin zo doet mischien moet je even met d`r praten of zo want voor dit gedrag is er meestal wel een rede toch? tenminste dat denk ik :anguished:?

Groetjes maaike

en laat je ook niet meer doen meid!
ga niet steeds sorry gaan zeggen terwijl je niets hebt gedaan!

Zo’n vriendin had ik ook.
Ik heb me dr bij neergelegd, en ik beschouw dr ook niet meer als een vriendin.
Ik kon niet fatsoenlijk met dr praten als er iets met me aan de hand was ofzo, want het lag ‘toch altijd maar aan mij’.
Laatste tijd doet ze heel chago enzo,
het boeit me niet meer. (:

Je verdient beter dan dat.

geen sorry meer tegen haar zeggen
gewoon links gaan laten liggen als ze een echte vriendin is dan haat ze dat en dan komt ze straks vanzelf wel op je afgestapt of begint wel een gesprek met jou enzo

je moet je van zulke vriendinnen losmaken en je over haar heen zetten ook al doet ze lullig als je met haar breekt. Ik ben ook pas beginnen te leven toen zo’n vriendin uit mijn leven verdween (maar volgens mij was die wel nog ietsje erger maar toch).