Mijn vriendin heeft last van geesten.

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik noem haar even S. een vriendin van mij dus.

S. woont zeg maar in een huis waar van de vorige bewoners bijna allemaal zijn gestorven (geen natuurlijke dood) en ze hadden allemaal iets te maken met huiselijk geweld. Nu is het dus zo dat er dingen verdwijnen bij haar thuis. Die is ze dan weken kwijt en dan verschijnt het op een hele rare plek (In de badkamer, op een kast etc.) Ook voelt ze iemand 's avonds aan haar tenen zitten en is het ook nog zo dat iemand toen ze sliep haar teennagels heeft afgeknipt. (ze vond de resten op haar bed). En soms springt de kraan ineens open. Laatst was ze jarig en bleven we daar slapen, het was een logeerfeestje. Toen gebeurde er ook allerlei rare dingen, een vriendin van mij zag een kat op een stoel zitten in het donker. En 's ochtends sprong de kraan van de wc aan.
Ik denk nu dus dat ze in een vervloekt huis woont en ik zeg telkens dat ze er mensen bij moet halen die het kunnen verjagen. Alleen ze zegt zelf dat ze het niet erg vind en op zich wel grappig enzo. Maar volgens mij vind ook zij het eng maar durft ze het niet toe te geven. Ze kunnen trouwens niet zomaar verhuizen want ze hebben het niet zo breed. Ik zelf heb ook in een huis gewoond waar een vrouw (de bewoonster voor ons ) was gestorven en het was daar absoluut niet prettig. Nu hebben we daar geen last meer van want we zijn dus verhuist naar een ander huis.

Heeft iemand enig idee hoe ik haar kan overtuigen over het feit dat ze er echt mensen bij moet halen. Want er vallen nu ook kopjes kapot uit zichzelf en het is echt niet meer normaal.
Hebben jullie dit zelf ook eens meegemaakt? Geesten in je huis enzo?

Ik weet niet of ik je verhaal moet geloven. Dat begrijp je zelf wel hé :wink: . Maar ik geloof het eig misschien wel. Ik heb ook iets raar… . Ik heb een wekker en daarvan moet je een schuifknop 2x verschuiven. Vroeger ging hij steeds af. Toen ik mijn nachtkastje van richting veranderde (dichter bij mn hoofd) ging hij minder en minder af, de knop was s ochtends gewoon terug geschoven (en dat kan onmogenlijk automatisch)+ ik weet zeker dat niemand het heeft gedaan+ dat ik hem niet ben vergeten aan te zetten. (het is echt al 20x gebeurd ofzo dat hij niet af ging en de knop verschoven was) Nu mijn nachtkastje terug op zijn oude plaats stond is mijn wekker altijd afgegaan en de knop nooit verplaatst. Creepy. Zeker als ik denk dat het op 30 cm van men hoofd is. Dusja, ik denk wel dat ik je geloof, maarja er zijn altijd grappenmakers begrijp je. :stuck_out_tongue:
Overtuig je vriendin gewoon :wink:. Zeg dat je het echt wil, want mt dat huiselijk geweld in haar huis vind ik maar eng. :s

-had de vraag verkeerd gelezen- :stuck_out_tongue:

Maar ja, ik heb ook al een heleboel shit meegemaakt qua geesten en zo. Ik heb genoeg gezien om te weten dat er zeker zoiets bestaat

Ik denk niet dat je haar kan dwingen, ze moet het toch ook zelf willen. Sowieso hebben ze het niet zo breed zei je, misschien is zo’n persoon inhuren die je huis kan ‘reinigen’ ook wel erg duur…

Dit absoluut geen grapje, ik weet het nu al ruim twee jaar en weet ook echt niet meer wat ik er mee moet. Vandaar dit topic.

Het beste is om iemand te vragen die de geesten tot rust kan laten komen want ik denk dat het voor haar als maar enger zal worden…

Ik geloof het, ik weet dat zulk soort dingen bestaan. Maar weetje als zij niet iemand er bij wil halen, dan houdt het op he. Zo eng vind ze het dus blijkbaaar niet

Nu ben ik best wel bang… Hehe sorry D: Praat er nog een keer met haar over of met haar ouders?hmmm i dont know, succes :frowning_face:

Als zij het niet eng vindt maar wel grappig, is er geen probleem toch? Persoonlijk zou ik hem helemaal flippen, maar als zij dat niet heeft zou ik het lekker zo laten, verhuizen is geen optie dus dan is het beter als ze daar zonder angst woont toch?

Een priester of imam bijhalen.

Maarja als ze niet wil, je kan haar moeilijk dwingen.

Misschien kan ze het huis proberen zelf te reinigen met salie.
Ik dacht tenminste dat het salie was.
Dat steek je aan en met de rook reinig je je huis.
Vooral goed de hoekjes.

Ik had ook zo’n vriendin, en mijn nichtje ook. Dit blijkt een soort psychose te zijn, of tewel het zit in je hoofd… het kan ook liggen aan de temperatuur waarin ze woont (gezien op discovery channel), of de luchtvochtigheid, wanneer deze hoog is heb je kans op hallucineren, wat je dus ook in een woestijn hebt om het even als voorbeeld te nemen.

mijn vriendin moest naar een psycholoog en kreeg er medicijnen voor. Dit hielp. Praat er met je vriendin over, want geesten zitten in het hoofd… ga niet conclusies trekken en haar bang makne of dat ze zichzelf bang maakt. laat haar naar een psycholoog gaan om er over te praten, en mischien kan hij/zij wel weten wat het probleem is.

Mijn neef had het trouwens ook dat hij ook mensen zag die dingen tegen hem zeiden terwijl ze niks deden (ze waren er wel, en sommige niet) dit bleek te maken hebben met schizofrenie en psychoses, hiervoor heeft hij ook medicijnen gekregen en hij is nu helemaal weer gezond en ziet niks meer.
succes

:"D blijft altijd grappig dit soort gevallen

Ik geloof wel in dit soort dingen.
Ik heb zelf een symplicity lamp van Philips, en die kun je via een afstandbediening veranderen van kleur. Nou heb ik soms dat de kleur gewoon in een keer verandert (ik heb de afstandbediening meestal op een kastje liggen ofzo) naja of dit iets ermee te maken heeft weet ik niet, maar ik denk deel het maar even (:
Oh en besides, mn vriendin heeft ook die problemen. ze hoort ook allerlei geluiden die lijken op ademen en hijgen als ze slaapt… (niet haar eigen adem natuurlijk haha)

Phoe, heb je al gegoogled of er iemand in de buurt woont/werkt die dit soort dingen verdrijft?

Dit hoeft niet zo te zijn.
In sommige gevallen kan je gelijk hebben maar niet iedereen die geesten ziet heeft last van psychoses.
Sommige mensen zien echt geesten.

@BowtiesAreCool misschien misschien niet, maar het wordt wel heel erg dichtbij gebracht met psychose of iets wat in het brein zelf zit. Verdiep je er maar in, het is heel interessant.

Ik geloof niet in geesten. Heb er dus ook nooit last van :’)

Ik geloof het wel maar als ze niet geholpen wilt worden kun je ook niet veel doen lijkt me.

gewoon blij zijn dat dit niet in jouw huis gebeurd en je er verders niet mee bemoeien.
uit jouw verhaal maak ik op dat zij er niet bang voor is, dus is het geen probleem.
mochten er wel echt erge dingen gaan gebeuren, trek dan wel even aan de alarmbel!