Ik zit met een probleem. Mijn beste vriendin ging vroeger altijd heel vaak met mij om enzo, maar sinds dinsdag ong. pakt een meisje uit m 'n klas haar steeds af (Meryem, ze zit naast me beste vriendin: Selma).
Telkens in de klas gaat ze steeds met haar praten enzo, en als we naar een andere les moeten, wachtte Selma altijd wel op mij totdat ik me spullen in me tas had gelegd. Maar nu doet ze dat helemaal niet meer! Ze loopt gewoon samen met Meryem door! Toen zei ik tegen haar; waarom wachtte je niet op mij? En toen zei ze; ówh, ik wist niet eens dat je er niet was -.- (pieppieppiep)
En nu hebben we vandaag nieuwe plaatsen gekregen, en nu zit ik vooraan met een andere vriendin (wat ik graag wou), en hun helemaal achter. En eerst zei ze altyd; ik wil naast Monawara (ik dus), en nu zei ze dat helemaal niet. Ze was juist blij dat ze naast Meryem zat.
Maar vanmorgen toen ik met haar samen naar school fietste (heeeel soms), deed ze gewoon normaal! Ik wil echt geen meeloper van haar zijn, dus ging ik na school ook meteen naar huis zonder op haar te wachten. En ik wil oowk geen ruzie met haar ,want ik moet nog een spreekbeurt met haar samen doen… Maar als die voorbij is, ga ik minder met haar om.
Heeft iemand misschien tips voor mij zodat ze niet meer zo doet?
xxxx