mijn vriendin en ik vinden dezelfde jongen leuk

hee allemaal,
ik heb best wel een probleem.
een paar weken terug was ik met een vriendin (M) in een kroeg. er was een feest van 12 tot 17 jaar en het was super gezellig enzo. er was een jongen en we zaten al een tijdje wat naar elkaar te kijken enzo maar ik durfde niet op hem af te stappen. de volgende ochtend had ik een berichtje via insta direct. hij had me iets gestuurd waarin stond dat hij die avond de hele tijd naar me zat te kijken en dat hij me wel knap vond. ik heb uiteindelijk zijn nummer gevraagd en zijn we gaan appen. ik heb nog nooit echt een vriendje gehad en app bijna nooit met jongens dus ik wist niet precies hoe ik moest flirten op whats app. ik heb wss best wel stalkie gedaan. ik heb tegen mijn vriendin (L) gezegd dat ik hem leuk vond en zij vond hem dus ook leuk. zij had hem ook die avond ontmoet en zijn dus ook gaan appen.

ik moest de hele tijd een gesprek met hem beginnen en hij deed dat nooit. bij haar deed hij dat wel. het is nu een paar weken geleden en zij appt nog steeds met hem maar vind hem niet meer leuk. ze vond hem na een paar dagen al niet meer leuk. het was een opwelling dat ze hem leuk vond zei ze. ik ben nog steeds verlieft op hem maar app niet meer met hem. ik weet dat hij mij niet ziet staan en haar wel. maar ik denk nog steeds super veel aan hem en krijg hem maar niet uit mijn hoofd.

wat moet ik doen?? ik zit er best wel mee.

xxxxxx

Als het voor je vriendin niets meer is dan alleen vriendschappelijk appen, dan is er in principe niets aan de hand.
Misschien moet je nog een keer het gesprek beginnen, waarin je hem duidelijk maakt dat je het leuk vind om met hem te appen. En als het er op neer komt, vraag je gewoon of hij een keertje wat leuks met je wil gaan doen.
Of ga nog eens naar de kroeg op het moment dat hij ook gaat! Dan kom je hem tegen, dat praat meteen een stuk makkelijker:)
Succes!!!