Ik begin me aan d’r te ergeren. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
We staan altijd met nog wat meiden in de pauze en dan staat ze d’r maar bij, het enige wat ze zegt zijn dingen die ik op de fiets naar school aan haar heb verteld. En als we dan naar huis fietsen of naar school toe 's morgens heeft ze nooit wat nieuws te vertellen, altijd praat ze over dingen die al lang verleden tijd zijn. Bijvoorbeeld we hebben de dag ervoor nog om iemands schoenen gelachen zegt zij de volgende dag: haha die schoenen waren echt lelijk. En normaal eet ik 1x per week friet en dan vind ze dat cool ofzo zegt ze zo: ik heb deze week 2 frietjes gehad, dus ik zeg maar: oh. hoe moet ik anders reageren? en ook ze gooit zo iets tegen een vriend van mij aan kei hard, begint ze zo gemeen te lachen (denkt ze dat ze grappig is) en ik zeg zo: ah gaat het met je? zij gooide hard zeg! heb je pijn? en ineens gaat ze naar hem toe en wrijft zo over die schouder: aaah sorry 't spijt me, gaat het?
ALLEEN MAAR OMDAT IK HET ZIELIG VIND! als ik had gelachen had ze dat noooit gedaan.
Pff wordt er echt gek van. en dan zijn we zo mt een groep meiden samen en uiteindelijk hebben we het over douchen, zegt ze ineens: ik douche maar 3 keer per week. en wij zo: Wtf serieus? en zij heel normaal: ja :] (gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is!) je ruikt het soms ook wel aan haar, hoe moet ik d’r duidelijk maken dat ze vaker moet douchen? haar haren zijn ook supervaak vet en zien er ongewassen uit.
Sorry voor dit lange bericht maar begin me echt te ergeren en weet niet meer wat ik moet doen!