Mijn vriend

Ik heb 5 maanden met mijn vriend en voor mij is het de langste relatie en hij betekent veel voor mij. Maar hij doet nooit moeite om me te zien! Ik wou dit weekend hem heel graag zien en blijkt dat hij aan de zolder thuis gaat werken met zijn vader. Zoiets was nog 1x gebeurd, maar altijd als ik hem wil zien, dan maak ik de afspraak zegmaar. en nooit doet hij dat… Maar als ik bij hem ben is het wel altijd leuk! alleen soms krijg ik het idee dat hij seks heel erg belangrijk vindt in de relatie… Maar als ik niet wil, dan doet hij het ook niet. maar hij wil wel erg vaak.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken, en ik ga het niet uitmaken, want ik hou gewoon echt van hem.

Misschien is dit een goed plan:
Gewoon niks meer laten horen (hij heeft geen beltegoed dus hij kan toch niet terugsmsen of bellen). Ik heb ook in het telefoongesprek gezegd: tot volgende week. en hij zei toen: ik bel nog wel. en toen zei ik: nee dat hoeft niet meer.

sorry voor het hele verhaal, maar ik wil gewoon dat hij wat meer moeite doet

Zeg tegen hem dat je wil dat hij wat meer moeite doet? Praat erover.

Ik denk dat je indd gewoon zelf nu ook even geen initiatief moet nemen en dan doet hij dat uiteindelijk vanzelf wel waarschijnlijk!

maar wonen jullie ver bij elkaar vandaan dan? Want hij werkt heus niet komend weekend elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan die zolder…dus dan kunnen jullie toch gewoon 2 uurtjes ofzo afspreken

ik snap je probleem wel,
maar dan doet hij een keertje moeite, door te zeggen dat hij je nog wel beld,
en dat wil je dan niet?
dat snap ik niet helemaal!

Maar laat hem het lekker zelf uit zoeken, jij verdient veel beter meis!
Laat hem maar lekker even, en geloof me; ik weet hoe moeilijk dit is!
Maar misschien gaat hij je dan wel missen, en gaat hij meer moeite doen!
succes!

tja, jongens.

Zeg hem dat je meer initiatief van zijn kant verwacht. Ik heb hetzelfde gehad, maar dan omgekeert. Bij mij heeft het geholpen toen hij er iets van zei.

Als je wil dat hij meer moeite doet, dan moet je gewoon zeggen wat je dwars zit. En als hij dan daarna nog geen moeite doet, dan moet jij dat voorlopig ook maar even niet doen.

Ik had al gezegd dat hij meer moeite moest doen, maar hij vindt dat hij dat wel doet? en hij vindt mij 2 weken niet zien niet zo erg…
ja hij woont een stuk verder, ik kan er alleen met de trein/auto komen.

Ik heb hetzelfde! Hij neemt nooit het initiatief om iets leuks te doen of af te spreken, dus ik volg dit topic even haha!

Haha oke gelukkig ik ben niet de enige!! ;p

Praat met hem! Als jij het hem niet zegt zal hij het hoogstwaarschijnlijk ook niet weten dus ik zal hem niet gaan negeren. Je kunt maar beter gewoon duidelijk zijn want jongens pikken niet zo snel signalen op. :stuck_out_tongue:

Haha! Ja daar heb je gelijk in. Maar ik wil gewoon even dat hij als eerste weer contact zoekt. Anders ben ik het steeds weer… En dan voelt het alsof hij nooit wat doet zegmaar!

Het hele gebeuren over dat afspreken heb ik ook gehad, tot ik er uiteindelijk iets van zei. Nu vraagt hij eigenlijk veel vaker of ik af wil spreken e.d.

Maar als ik eraan denk dat ik hem nu moet gaan bellen, dan heb ik weer zo’n gevoel dat ik achter hem aan zit. En ik heb wel vaker gezegd dat hij meer moeite moet doen, maar het hielp niet. Nouja, ik word al zenuwachtig bij het idee dat ik moet bellen!

up

klinkt als mijn ex.
Hij trok zich er echter niet zoveel van aan. :’)
En dat duurde zo lang tot ik er echt flauw van was en het heb uitgemaakt, en daar is hij nu nog steeds niet overheen na een halfjaar ofzo :'DD

Jongens zijn gewoon een beetje lax in dat soort dingen.

ik had een boos smsje gestuurd en weet je wat hij terugstuurde? Dat hij van zijn pa moest meehelpen met de zolder en als hij dat niet zou doen dat hij dan op zn kop krijgt. (ze hebben best vaak ruzie). en dat hij een cadeautje in de stad ging kopen voor mij??? dus ik stuurde van ja heb je daar wel tijd voor dan en dat ik geen cadeautjes van hem wil om het goed te maken. En hij zei dat hij ze met liefde koopt. Pff en daarna heb ik nog een lange sms gestuurd ook boos achtig en nu stuurt hij sinds gisteravond niks meer terug na die sms. En ik wil hem zo graag spreken en goed praten met hem…

upjee!

?

Bel hem eens of ga onverwachts langs! Via sms ruzieën is nooit goed.