mijn vriend zoent zonder tong

Oke dit klinkt misschien best raar, maar ik ben nu al een maandje samen met een jongen die ervoor nog geen kuservaring had, en telkens als we zoenen gebruikt hij zijn tong niet. Ik had voor hem maar 1 vriendje gehad, en hij zoende wel met z’n tong erbij… Maar deze doet dat dus niet, ik weet niet of dit gewoon een vorm van zoenen kan zijn, of dat hij gewoon niet goed weet dat dat moet?

Bespreek het met hem.

dus? Misschien houdt hij wel van zoenen zonder tong. Wat volkomen normaal is. En anders idd bespreken.

Bah. Tong.
Voor mij hoeft dat ook niet. Of nou ja, een beetje.
Maar gewoon met 'm praten erover hoor, als dat hierover niet eens lukt…

Ja, dit kan ook een vorm van zoenen zijn.
Je hebt tongzoenen met de tong zoals de naam al zegt en zoenen.

lol oke, ik heb het eigenlijk liever zo. Maar ik vroeg het mij gewoon af omdat iedereen altijd over tongen bezig is

Ik heb ook liever zonder :’) En als jij het ook goed vindt zo, geen probleem toch?

Ik heb het zelfde, maar zonder tong kan ook heel fijn en leuk zijn.

Het is gewoon een vorm van zoenen xD Als jij er geen problemen mee hebt laat het dan gewoon lekker zo :slightly_smiling_face: Ik snap zelf niet waarom iedereen altijd perse z’n tong moet gebruiken, daar heb ik echt een hekel aan…

Bij zoenen hoef je niet per se je tong te gebruiken.
Als je het vervelend vindt, bespreek het dan met hem.
Als je het niet stoort, laat het dan lekker zo.

Ik vind met tong echt gewoon niets :’)
Happen :grinning:

Oh das raar! Ik zou het idd gewoon aan hem vragen?

Ik dacht dat je vriend geen tong had lol

Maar bespreek gewoon even idd :slightly_smiling_face:

Ik hou ook niet zo van zoenen met tong, misschien vind hij het ook fijner zonder? Maar kan je anders zelf niet eens beginnen? Kijken hoe hij reageert.

Ik vind het zooveell leuker zonder tong, met tong blijft altijd zo iets … .slijmerig hebben.
oke dat klinkt lelijk maar het valt best mee hoor.

zonder vind ik ook beter, of iig, een klein beetje. Zie soms ookweleens mensen zo vacuum aan elkaar zitten en alleen maar met tong bezig zijn, nou dat vind ik dus niks hahah.

Dat is dan meer happen :’) of hoe je dat ook omschrijft hahaha.