Mijn vriend Zoenen&Sex

hallo

ik ga al een jaar met mijn vriend en ik hou heeeel van hem.
Alleen het probleem is dat ik minder sex met hem heb hij wil wel graag maar ik niet ik wil dan alleen tv kijken samen met hem en bij hem liggen. En we zoenen af en toe heel even maar niet een hele zoen sessie deluxe zo als de eerste 5 maanden… Hebben jullie dat ook dart het minder word??

En Hoe word het weer meer hoe krijg ik weer Meer zin in zoenen& sex met mijn vriend??

xx

na een tijdje kan het wel wat minder worden.
in het begin is het nog heel leuk om veel met je vriendje te zoenen enzo omdat het nog best nieuw is enzo, maar op den duur word dat wel minder hoor.

Praat erover met hem

ik heb al gepraat en hij zij dat hij het niet erg vond…

maar hoe word het weer meer dan?

Gewoon nieuwe dingen proberen?

ja dat wil ik wel maar wat? heb je ideeen?

doe spontane dingen, nodig hem een x bij je thuis en ga leuke dingen doen, jullie kunnen eerst wel tv kijken en als je eenmaal met hem zoent zou je toch juist meer moeten willen?

ik heb niet echt dat het minder word ofzo. heb nu 8 maand met mijn vriend, bijna 9. We zijn nog steeds heel erg gek op elkaar… het is ook niet “gewoon” geworden ofzo :wink:
blijft bijzonder vind ik… .heb niet echt tips sorry,
beschouw dit maar als een up :wink:

hmm, ik weet niet of je echt tips wil hoe je de sex spannend kunt houden? of de relatie zelf?

als je gewoon wat nieuwe dingen wil op gebied van sex kun je het misschien een x ergens anders doen? in het bos/buitenlucht ofzo?
en om je relatie spannend te houden, zou ik ook zeggen om nieuwe dingen te doen/proberen. Ga een x samen naar een pretpark, picknicken, weet ik het!

up.

Ik zou nieuwe dingen gaan proberen, zodat het weer spannend wordt en je misschien weer meer dingen wil doen (:

Toen ik ongeveer net 2 jaar met mijn vriend had had ik dat ook heel erg. We deden het bijna nooit meer want ik had nooit zin, dat vond ik ook erg vervelend. Ik weet niet wat je er tegen kan doen, bij ons is het even 3 maanden uit geweest en nu is het weer als nieuw. Maar dat kan ik je natuurlijk niet aanraden hehe.

Maar ik denk dat het na een tijdje gewoon weer terug komt + nieuwe dingen proberen is altijd goed. Standjes…speeltjes, dat soort dingen.

gewoon nieuwe dingen proberen en als hij altijd begon meot jezelf beginne trek iets sexy,s aan en bedenk nieuwe standjes enzo

ja heb het zelfde ook gehad , ga nu 4 jaar met me vriend en bij het 2e jaar ging het ook heel slecht , ging het ook uit. maar sindsdien doen we ook veel meer leukere dingen. doe bijvoorbeeld es een keer een leuk jurkje aan. of ga es een keer samen ergens uiteten en bouw een beetje spanning op. kleine dingenetjes kunnen je relatie al zoveel leuker maken

ja dat gebeurd ook wel maar ik durf geen jurkjes aan en zo en wil zo graag dingen voor hem doen ipv hij steeds voor mij…

en leuke nieuwe standjes , dat een idee?

ja maar dan moet het wel eerst komen en dat gebeurd dus niet dat IK zin krijg (en dan als we sex hebben kan ik niet vol boven op want zijn piemel is beetje groot en dat doet pijn)

anders moet je t algemene sextopic even opzoeken

al gedaan maar vind niks en daar word alleen gepraat over domme dingen… (nouja de laatste keer:P) van hoe groot is een normale piemel…

allesa over seks hoort in het algemeen sekstopic. dit dus ook. stel daar gewoon je vraag even in. is niet voor niets een speciaal topic voor