mijn vriend zit op een dating site

hoihoi,

Ik heb een probleem, Ik ben er namelijk achter gekomen dat mijn vriend op een dating site zit.
Het ging zo, een goede vriendin van mij zit wel vaker op ‘‘dating’’ sites zoals badoo.
Laatst zat zij op badoo en zag mijn vriend tussen members staan die in de buurt wonen… toen zij
ermee kwam schrok ik me natuurlijk heel erg, op zijn profiel staat namelijk dat hij vrouwen wilt daten van 18 t/m 24 en er staan een aantal interesses en twee profiel foto’s. Ik dacht eerst dat hij dat niet is en dat iemand doet alsof diegene hem is, dat is namelijk bij zijn zus ook al erg vaak gebeurt. Toch was ik erg onzeker en heb daarna bij de optie ‘‘wacht woord vergeten’’ zijn email adres in getypt en ja hoor, er werd een wachtwoord verzonden naar zijn email adres… Nu heb ik hem ermee geconfronteerd en hij blijft het nog steeds ontkennen. Normaal gesproken zit ik nooit op zijn mobiel en kijk ik ook niet naar zijn Facebook of iets dergelijks toch wou ik dit keer een wachtwoord van zijn email waarnaar het wachtwoord is verzonden en dit bleek voor hem een groot probleem te zijn en hij wilde het mij niet geven. Daarnaast zij hij dat ik hem moest vertrouwen en ermee moest op houden anders zou die klaar met mij zijn. Ik heb hem voorgesteld dat we er morgen nog even over praten aangezien hij nu niet bij mij in de buurt is. Voordat ik hem confronteerde heb ik nog een nep profiel aangemaakt maar hij is al meer dan een week niet online geweest. Ik weet niet wat ik moet doen. we wonen samen en hebben twee jaar een relatie, dit had ik nooit verwacht… zijn er meiden die hiermee ervaring hebben ?

Als je er op blijft aandringen dumpt hij je? Sorry hoor maar wat is dat voor een klojo, jij hebt het recht om te weten wat de berichten zijn wat hij daar op verzonden heeft. Ik vind dat hij je hier door aan het lijntje houd, omdat jij niet mag weten wat hij daar doet en anders dumpt hij je.

badoo zegt niets. Volgens die site zit ik er ook op, maar ik heb me er absoluut nooit op aangemeld. Het kan dus zijn dat je vriend de waarheid spreekt.

Ik krijg er ook weleens emails van ja. Heel apart. Ik stuur andere mensen blijkbaar ook wel eens e-mails vanaf die site. Ik heb zelfs het profiel van mijn oma daarop gevonden die al in de 80 is en zonder computer. Badoo is echt een oplichterssite.

er werd een email naar zijn email adres verzonden voor een nieuw wachtwoord

En waarom geeft hij jou zijn wachtwoord van zijn email adres niet? Hij zal er tuurlijk echt op zitten, anders gaf hij dat wachtwoord wel.

hij praat er om heen en als ik er naar blijf vragen word hij boos en zegt hij dat dit niet zo langer door kan blijven gaan

Als ik jou was er op aan blijven dringen, je hebt het recht om te weten wat hij naar andere verstuurd heeft.

Sorry hoor maar ik vind het best logisch om niet je wachtwoord te geven. Ik vertrouwde mijn ex helemaal en vertelde hem alles maar hij had ook niet mijn wachtwoorden, een beetje privacy is wel goed.

ik ben normaal niet zo dat ik zo maar zijn wachtwoorden vraag of op zijn mobiel wil kijken wat hij uit spookt maar ik wou het alleen deze keer om te kijken of dat account echt van hem is aangezien er ook een wachtwoord naar word verstuurd wat naar mijn mening merkwaardig is als dat account niet van hem is maar wel zijn email er voor word gebruikt

Maar om het zo te blijven ontkennen en dreigen om het uit te maken is normaal bedoel je? En anders dat ze binnenkort weer naar elkaar gaan, en hij dat wachtwoord intypt en zij zo de nodige berichten kan zien dat recht heeft zij wel.

Lastige situatie.

Misschien niet helemaal de volwassen optie…
Maar je kan door een nieuw account aan te maken ook zien of het emailadres al in gebruik is?

Ik heb ook een account op badoo terwijl ik me daar nooit op heb aangemeld.

Die is slim ja! Dat zou ik ook doen.

dankjewel voor je tip, ik zal het proberen !

hij is in gebruik ;(

Hij is een kloooootzak. Wauw sorry maar dumpen die handel als ik een vriend had die op datingsites zit of durft te zitten is het klaar.

Nee, dreigen om het uit te maken is niet normaal. Maar gezien ervaringen van andere girlsceners hier kan het ook zijn dat hij de waarheid spreekt.

Topicstarter: beter vertel je hem gewoon rustig dat je er mee zit en je afvraagt hoe het kan etc. in plaats van zijn wachtwoord te willen weten o.i.d.

Ik sta er ook op ingelogd en krijg ook steeds mailtjes ervan! terwijl ik nooit wat gedaan heb ermee!! Dus don’t worry to much

Jij hebt dus duidelijk geen volwassen relatie gehad…