hoihoi,
Ik heb een probleem, Ik ben er namelijk achter gekomen dat mijn vriend op een dating site zit.
Het ging zo, een goede vriendin van mij zit wel vaker op ‘‘dating’’ sites zoals badoo.
Laatst zat zij op badoo en zag mijn vriend tussen members staan die in de buurt wonen… toen zij
ermee kwam schrok ik me natuurlijk heel erg, op zijn profiel staat namelijk dat hij vrouwen wilt daten van 18 t/m 24 en er staan een aantal interesses en twee profiel foto’s. Ik dacht eerst dat hij dat niet is en dat iemand doet alsof diegene hem is, dat is namelijk bij zijn zus ook al erg vaak gebeurt. Toch was ik erg onzeker en heb daarna bij de optie ‘‘wacht woord vergeten’’ zijn email adres in getypt en ja hoor, er werd een wachtwoord verzonden naar zijn email adres… Nu heb ik hem ermee geconfronteerd en hij blijft het nog steeds ontkennen. Normaal gesproken zit ik nooit op zijn mobiel en kijk ik ook niet naar zijn Facebook of iets dergelijks toch wou ik dit keer een wachtwoord van zijn email waarnaar het wachtwoord is verzonden en dit bleek voor hem een groot probleem te zijn en hij wilde het mij niet geven. Daarnaast zij hij dat ik hem moest vertrouwen en ermee moest op houden anders zou die klaar met mij zijn. Ik heb hem voorgesteld dat we er morgen nog even over praten aangezien hij nu niet bij mij in de buurt is. Voordat ik hem confronteerde heb ik nog een nep profiel aangemaakt maar hij is al meer dan een week niet online geweest. Ik weet niet wat ik moet doen. we wonen samen en hebben twee jaar een relatie, dit had ik nooit verwacht… zijn er meiden die hiermee ervaring hebben ?