mijn vriend woont niet om de hoek

nou het zit zo ik heb een hele lieve vriend
en hou echt ziels veelvan hem en het ging echt goed in het begin
maar nu gaat het de laatste tijd erg slecht
het begon al een tijdje gelede hij miste me , was daarover een beetje verdrietig toen ging het weer goed
en toen kregen we een pauze en dat duurde iets meer dan een maand
een maand en een paar weken nu
en toen ben ik gister met hem gaan praten
en toen zei hij ik ben verliefd op je ik hou van je en denk iederdag aan je maar dan komt de werkelijkheid terug en die zegt nee dit kan niet ik zou jou nooit kunnen knuffelen en kusse enzo
dit heeft hij gister op msn gezegt tegen mij
en toen hebben we nog aan gebelt en gepraat
en toen begon ik een klein beetje te huilen
en toen zei hij me naam , zei hij je bent mooi lief geweldig en je neemt het altijd voor mij op en ik houvan je enzo maar hij zei ook wordt asjeblief gelukkig met iemand anders
ik kan jou niet veel bieden
vergeet mij asjeblief en toen zei ik dat kan ik niet ,ikhouvan u
en toen zei hij weeer vergeet mij enzo
en dat was het gesprek iedereen zegt ook hij is niet goed voor me maar ik hou van hem
en ken hem nu best lang dus wil niet zomaar alles weg gooien.
heb nog nooit zo veel van iemand gehoude
en dat meen ik serieus heb iemand nog nooit zo goed kunnen vertrouwen hij is zo lief voor mij
en hij respecteerd mijn lichaam heel erg
en hij zorgt heel goed voor me toen ik ziek was ging hij me ook helemaal vertroetelen hij zei tegeme och arme doetske gaat het wel kus enzo ik was namelijk 3 keer een beetje ziek geworde toen het zo koud was hier
hij is echt een enorme sgat en wil hem niet kwijt
wil bij hem blijven voor derest van mijn leven
heb het gevoel dat hij de ware is en ookal ben ik 16 bijna 17 ik heb dat gevoel gewoon bij hem
ik hou gewoon erg van hem
toen ik begon met werke dacht ik ook het eerste wat ik koop is een duur cadeau voor hem ookal zegt hij vaak het had niet gehoeve enzo zou alles voor hem wille doen mijn vriend nu dan ex :cry: :cry: misschien(weet niet precies of het uit is) woont in belgie en ik in nederland
kunnen jullie me asjeblief helpe wat moet ik doen??
en weten jullie raad met een lange afstand relatie :face_with_raised_eyebrow:
ik heb ook bijna niet geslape heb meer lopen denken en denken :no_good_woman:
zo heb mijn bericht veranderd hoop dat ik nu geen comentaar meer krijg ookal hebben jullie wel gelijk dat het een beetje onleesbaar was
hoop dat het niet nep overkomt want hou echt van hem

Hij wil niet meer, dat heeft hij je duidelijk gemaakt. Het is nu aan jou om dat te verwerken, kom op er zijn nog veel meer jongens op deze aarde. Die je ook respecteren en je vertroetelen als je niet lekker bent. En als je niet weet of het uit is, bel hem op… duidelijkheid. Dan kun je tenminste ook weer normaal slapen (en typen).

o gebruik alsjeblief wat vaker enter

Amen.

bedankt voor je snelle reactie
maar hij heeft ook z,n 6 keer gister nacht gezegt datie van me houd
maar hij vind de afstand een probleem
en je hebt gelijk maar ik heb het gevoel of ik mijn ware liefde laat gaan
en de jongen waar ik altijd het meest van zal houden

jezus ik begin niet eens met lezen, want er is geen touw aan vast te knopen, gebruik komma’s en punten, en enter:)

als hij er nie voor wilt vechten houdt het op he…

En punten

even terugzoeken in je tekst hoor, maar ik begrijp hieruit dus: gisternacht belde hij je 6 keer (!) om te zeggen dat hij van je houd en toen hebben jullie overdag gepraat en heeft hij het min of meer uitgemaakt vanwege die afstand.
en nu heb jij het gevoel dat JIJ je ware liefde laat gaan. huh??
liefde kent geen afstand maar als mensen zo vreselijk klef gaan typen komt dat bij mij altijd een beetje nep over, sorry.
en kom op, je bent 16 (profiel) ga nou niet over ware liefde beginnen.

ik belde hem en hij zei toen een paarkeer dat hij van me hield
en sorry maar het is niet nep
ik hou echt van hem

hoe lang hebben/hadden jullie wat dan?

fijn dat hij het een aantal keer zei, stel je vooooor dat het maar 1x was geweest. sarcasm
anyways, hij maakt het eerst min of meer uit, dan zegt hij (400x) dat hij van je houd. nou, stel hem eens een keer direct de vraag of het nu wel of niet aan is. maak een goeie afspraak over hoevaak en wanneer jullie mekaar zien, en veel plezier met je relatie.

gebruik alsjeblieft leestekens. Ik word GEK van deze tekst.

Wat heeft ‘Ik hou van je’ nog voor een betekinis als je het zo snel en zo vaak zegt?

weet ik niet
maar aan de ene kant gaf het mij wel een fijn gevoel ,dat hij het zei maar het maakte me ook een beetje in de war

heb me bericht veranderd

Waar woont hij dan? dat kan ik zo snel niet opmaken uit de tekst.
Ik heb al 4 jaar een vriend die zo’n 100km bij me vandaan woont, we hebben onze ups en downs gehad maar nu gaat het echt super goed. We zien elkaar elk weekend, gaan samen op vakantie etc. Als je het echt wil kan het makkelijk.

heeeel erg bedankt voor je bericht hij woont in belgie dat heb ik volgensmij ergens onder in neer gezed
en bedankt je geef me weer een beetje hoop
als je wil en nog wat advies weet mag je het zegge ben hier al erg blij mee
ga nu leren heb over een paar weekjes exame doeggg en bedankt

Oja ik lees het inderdaad nu!
Je moet er allebei gewoon de moeite voor willen doen. Je moet allebei zeker weten dat je super veel van elkaar houd dan is er echt geen probleem! Ook moet je elkaar blindelings vertrouwen op wat ieder zegt dat ie heeft gedaan, zodat je geen wantrouwen krijgt dat ie bijv. vreemdgaat. Je moet natuurlijk ook altijd tijd vrij maken in de weekenden, ik heb bijna geen een weekend voor mezelf… Heel af en toe heb ik een weekendje dat we niet afspreken maar dat is misschien 1x in de 4 maanden! Het is echt mogelijk om een lange afstandrelatie te hebben, maar je moet er gewoon kei hard voor werken!

sorry maar die staan er