Mijn vriend wilt het 'kaal' hebben

Hee meiden,
ik heb een beetje een genante vraag;
Ik heb een vriendje en die wil graag dat ‘alles kaal is’.
Maar als ik het scheer gaat het irriteren en krijg ik allemaal rode bultjes.
Waxen heb ik ook al een keer geprobeerd maar daarmee gingen niet alle haren weg, en het deed veel pijn.
Hopelijk hebben jullie wat tips?

xxxx

Iemand gebruikt ontharings creme maar of dat nou zo’n goed idee is…

Als het gaat irriteren doe het dan gewoon niet , het is toch niet zo dat hij het elke dag gaat zien ofs ok het klinkt best raar maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel

Maar wat als ze het zelf kaal wilt, persoonlijk zou ik niet met een harige poes rond willen lopen maar irritaties is ook zo wat.

Ja maar niemand ziet het toch weetje maar zo denk ik tenminste.

bij mij gaat het ook altijd irriteren,
maar ik blijf wel gewoon door scheren omdat ik zelf alles wel kaal wil hebben haha.

Ik heb het het liefst ook gewoon ‘kaal’ hoor. Maar gebruik sowieso scheerschuim, dan irriteert het al minder!

Wil je het zelf niet kaal hebben? dan zou ik het niet doen en moet je vriend het maar lekker accepteren.
Anders zou ik in ieder geval scheerschuim gebruiken, absoluut niet tegen de haar richting in scheren en achteraf aloë vera gel gebruiken helpt bij mij ook goed om rode bultjes tegen te gaan!

Dit ja. Ook kun je tea tree olie tegen rode bultjes gebruiken. En gebruik een nieuw mesje!

Doe het omdat je het zelf wilt, niet omdat je vriend het wilt!

Ik heb zelf geen vriend en scheer me al jaren, puur voor mijzelf. Ik gebruik overigens geen scheerschuim oid. Maar zo’n scheermes van wilkinson waar dat ‘schuim’ dan zelf al omheen zit (Google: Wilkinson Intuition) Zo’n blok en dan de sensitive. Nergens last van en goedkoper te krijgen bij de Bigbazar, Zeeman etc. Scheerschuim vind ik best onhandig.
Misschien werkt dat voor jou ook?
Maar ALLEEN als je het zelf ook kaal wilt hebben.

Scheerschuim gebruiken voor extreem gevoelige huid!

Ik gebruik scheerolie voor de gevoelige huid (van etos) en die werkt heel fijn! En verder altijd naar beneden scheren en na afloop kan je er iets kalmerends opsmeren om de irritatie tegen te gaan. Ik had gehoord dat babyolie daarvoor kan helpen, maar ik gebruik het zelf niet.

Één topic is genoeg.