Mijn vriend wilt geen seks meer..

Na anderhalf jaar samen te zijn, wilt mijn vriend bijna geen seks meer met me hebben. In het begin van onze relatie was er niks aan de hand maar dat is de laatste tijd wel anders…
Ook als ik hem alleen wilt pijpen lukt het hem niet eens op opgewonden te raken, omdat ik stevig ben en hij zegt dat hij daardoor niet meer geil van me wordt.
Van hem moet ik eerst afvallen en dan zullen we weer veel seks hebben zei hij laatst. Dit doet mij erg pijn, omdat dit mij super onzeker maakt.

Ik weet niet wat ik moet doen, hellllp!

Wat is dat nou voor onzin, alleen maar omdat hij vind dat stevig bent?
je hoeft je niet veranderen omdat meneertje het zo vind.
ik zou zeker met hem praten en zeggen dat je hier alleen maar door onzekerder word en dat je het niet leuk vind wat hij er van vind.
hij moet je nemen zoals je bent.
het gaat er om hoe je bent niet , alleen maar om uiterlijk.

Dumpen die handel.

Hij komt uit een andere cultuur en daar is het echt not done als je stevig bent… Toen hij mij koos dacht hij dat ik wel zou afvallen, omdat iemand voor mij ging.

Ik denk juist; als je voor iemand gaat, dan ga je voor het totaalpakketje!

Wow, wat lullig zeg. Klinkt niet als een lieve jongen… Ik zou ook maar eens goed nadenken over deze relatie.

Ja precies, je kiest voor iemand omdat je van die persoon houdt. Jij zou helemaal niet hoeven veranderen voor hem. Echt onzin!

Laat hem dit allemaal maar eens lezen van wat de anderen vinden. Dán zal ie schrikken. En als ik jou was zou ik het gewoon uit maken. Dat die jongen zelf maar ff lekker afvalt! Ik zeg toch ook niet: ja jij moet afvallen want… Zeg ik toch ook niet?

Ik denk er ook al een tijdje over na en ik vind het heel moeilijk. We hebben samen al veel meegemaakt dus is het erg lastig om daar een punt achter te zetten…

Maar dit gedrag roept bij mij geen goede dingen op en dit is zeker niet wat ik in de toekomst wil hebben.

Haha, wat een zak zeg.
Het is not done om stevig te zijn en hij dacht dat jij heus wel zou afvallen voor hem? Nou, ik had hem gelijk de deur gewezen hoor… Dikke doei, als je me niet mooi vindt zoals ik ben, dan rot je maar lekker op. Dan ben ik niet de juiste persoon voor jou.

AFKNALLEN die handel.

Er Zijn betere voor je meis.
Hij is jou niet waard.

welke cultuur is dat dan?
en idd dumpennnnnnn
zoekt ie maar een dun meisje. jij hoeft je niet aan te passen hoor

Hij komt zelf uit Polen. Daar vinden ze dat je er als meid erg verzorgd uit moet zien en dat je slank moet zijn lijkt t wel… Ik denk ook zeer dat ik het zo niet meer verder kan. Ik heb al eindeloze gesprekken hierover gehad met m, t levert niks op

Zeg tegen hem dat hij ook wel wat mag veranderen aan zichzelf
Dat jij daar kotsberoerd van wordt maar dt je dat voor lief hebt genomen omdat het om het totaal gaat.
Zuig desnoods iets uit je uit maar laat hem zich ook maar eens goed klote voelen.
Ik vind het echt ronduit een gemene streek van hem.
En anders gewoon AFKNALLEN die handel.
Want jij voelt je er klote onder.
Hij praat je een minderwaardigheids complex aan.
Dan kan toch niet de bedoeling zijn.
Je bent goed zo als je bent.
Ik wens je veel sterkte
Xxx

Mm das eingelijk bullsjips
Ik ken heel veel Polen.
En daar zijn er een heleboel die niet dun zijn.
Ik zal eens eventjes aan mijn mannelijke collega vragen hoe hij er over denkt.
Zijn vrouw is ook geen dunne barbie.

Volgens mij is het iets puur wt in zijn botte kop zit.
En aangepraat is.

Ik blijf dit topic volgen.

Dat denk ik dus ook ja, ik ben er zelf 2 keer geweest en toen zag ik ook wel dat dat niet het geval was… Het zit dus in zijn koppie
denk dat t misschien maar beter is om een vriendschap te hebben, daar begint het nu namelijk al een beetje op te lijken

Heb je dit zelf weleens goed nagelezen? Als jjij dan zoooo blij mag zijn dat HIJ de moeite wil doen voor jou, terwijl hij hier mee ook zegt dat je dat eigenlijk niet waard bent volgens hem. Die gast is bezig om ernstig jouw zelfvertrouwen te ondermijnen en dat is NOOIT de bedoeling in een relatie. Zou er eens goed over nadenken of je niet beter af bent zonder hem., Dat denk ik nl. wel!!

Ik vind niet dat hij dat zomaar kan zeggen, maar vind ook niet dat je hem zomaar moet dumpen.

Mijn vriend heeft tegen mij ook wel eens gezegd dat hij me mooier zou vinden als ik iets dunner was. Dit heb ik toen eerst heel persoonlijk opgevat, maar uiteindelijk kwam ik tot deze conclusie: als ik een mooi figuur heb, zit ik zelf lekkerder in mn vel, waardoor het tussen ons soepeler loopt. Daarnaast is het wel belangrijk dat je elkaar aantrekkelijk vindt. Ik zeg niet dat ik het vind kunnen wat hij tegen je zegt, maar misschien moet je er even met hem over praten. Misschien bedoelde hij het minder bot dan dat hij het zei, ik weet het niet. Uiteindelijk is het natuurlijk het belangrijkst hoe jij je voelt! Als jij lekker in je vel zit, hoef jij niet voor iemand te veranderen. Maar als jij vindt dat er iets van waarheid in zit (wat ik zelf destijds wel vond), is een goed gesprek samen misschien wel een oplossing. Heel veel succes in ieder geval!

Doe wat jij het beste vind.
Maar wat jouw vriend in zijn hoofd heeft komt niet ten goede van jou.
Laat hem maar iemand zoeken die wel aan zijn beeld voldoet.
Of eerst maar eens naar een psyg ofzo.
Sorry dat ik het zeg hoor.

Maar ik heb altijd geleerd.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Met andere woorden. Laat hem eerst maar eens zelf veranderen voordat hij wat over een ander heeft.

Dumpen. Ik heb geen ander advies voor je gewoon dumpen.

Keihard in z’n ballen trappen, je verdient beter.